miercuri, 29 iunie 2022
ROL.ro
Digising
  • Actualitate
  • Economie
  • Sport
  • IT / Tech
  • Timp liber
Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Economie
  • Sport
  • IT / Tech
  • Timp liber
miercuri, 29 iunie 2022
Nici un rezultat
Toate rezultatele
ROL.ro
Nici un rezultat
Toate rezultatele

Prima pagină » Timp liber » Social Media, mai mult decât o strategie, un real canal media – tema ediţiei a 8a

Social Media, mai mult decât o strategie, un real canal media – tema ediţiei a 8a

25/10/2016
in Timp liber

Joi, 29 septembrie a.c., la Clubul Diplomatic București, a avut loc cea de-a 8a ediție a Conferinței „Marketing în Direct” (MID). Cca 220 de participanţi au avut ocazia de a afla direct de la cei 11 specialiști în domeniu cum, pentru a fi cu un pas înaintea concurenței, Social Media trebuie privită nu doar ca o strategie, ci drept un real canal media.

Conferința MID a debutat cu prelegerea lui Zoe Cairns, expertul numărul 1 în UK în Social Media & Online Marketing. Cairns a lansat întrebarea referitoare la necesitatea influențatorilor în procesul de marketare și și-a prezentat propria strategie de reprezentare brand prin intermediul acestora, precum şi un model de planificare conţinut în social media.

Citește și...

Cum alegi cele mai bune pensule pentru pictură

22/06/2022

4 moduri prin care poți stimula imaginația copilului

22/06/2022

Stela Toderașcu, Senior Manager Commercial Marketing Avon pentru România și Moldova, a pus accentul pe importanța creării unui conținut puternic în comunicarea brandului către consumatori. Potrivit viziunii ei, majoritatea acestora preferă să-și obțină informațiile din articole având conținut relevant, extras din întâmplări reale ale membrilor comunității Avon.

Mai departe, Alex Dona, specialist în media cross-platform și Managing Partner al TimesNewRoman.ro, a pus accentul pe conținutul care provoacă convenționalul și pe mesajul pe care acesta îl transmite prin provocarea unor zone „interzise” de subiecte. El este de părere că asumarea unor riscuri în comunicarea mesajului, cunoscând necesitățile clientului, poate suplini prioritizarea alocării unui buget în acest sens.

Alexandru Negrea, unul dintre cei mai cunoscuți consultanți în social media din România, a prezentat cele 10 modalități proprii pentru creșterea vânzărilor prin mediul de socializare online. Făcând trecerea prin platformele cele mai utilizate, el a pus accentul pe canalele pe care acestea le pun la îndemâna utilizatorilor săi.

Co-fondatorul F64, Marian Alecsiu, a subliniat importanța întemeierii „triburilor”, o formă de organizare a membrilor unei comunități, bazată pe pasiuni comune. Având la bază nevoia de educație în domeniul de interes, prin sfaturi și recomandări venite din partea celor cu o mare experiență, el este de părere că se poate transmite un răspuns rapid solicitărilor, în general, și astfel se poate crea un bun context de comunicare pentru cei care împărtășesc un țel comun.

A doua jumătate a seriei de prelegeri a fost deschisă de către Mihaela Tatu, speaker bine-cunoscut al Conferințelor MID, fiind la a treia participare consecutivă. Aceasta a preferat să vorbească invitaților din suflet, prin prisma propriei sale transformări, raportate la noul val de comunicare în online. Exprimandu-și nevoia personală de a fi în pas cu cele mai noi modalități de socializare, a încurajat audiența să iasă din zona de confort și să-și descopere modalitatea unică de dezvoltare și ascensiune în domeniu.

Rareș Bănescu, fondatorul aplicației Retargeting, prin care ajută firmele online să-și crească rata de conversie cu pana la 10%, prin comunicarea personalizată și automatizarea activităților de marketing, este un om al cifrelor. El a prezentat un studiu aprofundat al statisticilor dinamice din social media și a exemplificat o modalitate de achiziție a produselor dintr-o aplicație facilă, pusă la îndemană de una dintre cele mai populare rețele de socializare.

De cealaltă parte, Mirela Bucovicean, cea care a creat prima platformă de promovare și vânzare a creaţiilor tinerilor designeri români, Molecule F, fiind și un exemplu de succes în antreprenoriatul creativ, a susținut importanța influențatorilor în procesul de marketare, punând accentul pe relația construită între consumator și acesta, având la bază încrederea și nevoia de model.

Despre crearea unui brand al personalității a vorbit Daniela Tudor, specialist în comunicare și co-fondator al site-ului de dezvoltare personală Chic-Elite.ro. În funcție de platforma folosită, necesitatea reprezentării personale, într-o formulă optimă, devine crucială pentru ieșirea din anonimat.

Oana Sav, Chartered Marketer și fondatorul Institutului de Marketing, a susținut conceptul îmbunătățirii rezultatelor prin definirea mai bună a obiectivelor. Înțelegerea rețelelor de socializare în scopuri de marketare, a posibilității de deschidere a unui dialog multidirecțional și de dezvoltare în urma unui feedback rapid, sunt doar câteva dintre avantajele creării unei relații autentice cu consumatorul dar și de întreținere a acesteia.

În încheiere, Denis Todirică a prezentat mimetismul comportamental sau modalitatea în care dorințele noastre sunt influențate de mediul cu care interacționăm. După experiența lansării aplicatiei STATUS, o nouă experiență de socializare prin care poți cunoaște oameni interesanți din jurul tău, el a subliniat nevoia unei platforme care să valorifice influencerii și prin care aceștia să beneficieze și de venituri prin ustensile dedicate.

Evenimentul a fost moderat de efervescenta Laura Dragomir, expert în Comunicare & Public Speaking.
Prezentarile speakerilor pot fi descarcate de pe site-ul Conferinței.

Sponsori „Marketing in Direct”: Alpha Bank, Secom, Budureasca, Avon, e-Sky, Siveco, Tailor Events, Topoloveni, Pegas, BestEvent, Hotel Royal, Anti Aging Klinik, Sprinter Promotion, Tchibo, Supradyn, Dormeo, Bruschette Maretti, Green Sugar, Ivatherm, Touch Antibacterial, Gett’s Salons, Intersport, Redd’s, Sanovita, Seroussi, Diamond, Meli-Melo, Marionnaud, Boromir, McVitie’s, LaDorna, Profi, Gerlinea, Merlin’s Vitamin Aqua, Clinica DentalOne, ProfiPrint, Red Bonus Card, Fit4You, Clausweb, Nikon si ListaFirme.ro

Parteneri media „Marketing in Direct” : Inspire Group, Cocor, Chic-Elite.ro, Zelist Monitor, Institutul de Marketing, MarketingFocus.ro, Marketing Romania, Iqads, PR Wave, Forbes, Markmedia.ro, Agerpres, Cariereonline.ro, Finzoom, Eva.ro, Inmedia.ro, Romania Libera, Casa Mea, Smark, Brand4Brands.ro, 9AM, ROL.RO, News Up, NINE O’CLOCK, Business Review, Ordinea Zilei, Smart Financial, Blitz TV, Salon TV, Revista Biz, Garbo.ro, Business Woman, Manager Express, Ziare.com, Business24, Calendar Evenimente, Manpres, Rabbit Media.

ShareTweetPinTrimiteTrimite
Articolul precedent

PROBLEMA CARE NU SE VA REZOLVA NICIODATĂ

Urmatorul Articol

ULTIMA ORĂ: Senatul a votat noi RENTE VIAGERE pentru mame – vezi dacă familia ta se încadrează

Articole Similare

Timp liber

Amenajarea grădinii cu buget redus: 5 soluții și idei

22/06/2022
Timp liber

Covor din lână în living și dormitor: 3 sfaturi practice

22/06/2022
Timp liber

7 beneficii ale consumului de ceaiuri bio pe care trebuie să le știi

22/06/2022
Timp liber

Deviația de sept: ce este și cum se tratează?

22/06/2022
Timp liber

De ce sa alegi o agentie SEO care pune accent pe serviciul de content marketing?

08/06/2022
Timp liber

Cât de simplu este să achiziționezi o mașină electrică?

03/06/2022
Urmatorul Articol

ULTIMA ORĂ: Senatul a votat noi RENTE VIAGERE pentru mame - vezi dacă familia ta se încadrează

Articole Populare

  • Tabel vârstă pensionare anticipată femei. Află când vei ieși la pensie

    0
    Share 0 Tweet 0
  • Președintele Chinei, Xi Jinping, sare în ajutorul Rusiei lui Vladimir Putin

    0
    Share 0 Tweet 0
  • Legătura dintre campionul David Popovici și Irina Rimes. Cei doi au fost văzuți la aceeași masă

    0
    Share 0 Tweet 0
  • Cazul Caracal este aproape de final, la 3 ani de când Gheorghe Dincă le-a răpit pe Luiza Melencu și pe Alexandra Măceșanu

    0
    Share 0 Tweet 0
  • Sistemele de rachete americane au fost livrate în Ucraina. Ministrul ucrainean al apărării, atac la adresa rușilor

    0
    Share 0 Tweet 0

Cele mai noi știri

Nicolae Ciucă, explicații despre plafonarea prețului la carburanți: La o tonă de petrol național trebuie să importăm 3 tone și ceva

27/06/2022

Zelenski cere „maximum” de la liderii G7 pentru a pune capăt războiului cât mai repede

27/06/2022

Primarul din Argeș acuzat că cerea favoruri intime la interviul de angajare a fost reținut

27/06/2022

Prințul Paul al României a fost prins la Paris

27/06/2022

Controlorii STB nu mai poartă vestele inscripționate de culoare albastră. Cum îi putem recunoaște pentru a evita o amendă nedorită

27/06/2022

Președintele Chinei, Xi Jinping, sare în ajutorul Rusiei lui Vladimir Putin

23/06/2022
ROL.ro

© 1998 - 2022 ROL.ro

  • business.ro
  • fasterup.com
  • fastupload.ro
  • femina.ro
  • travel.ro

  • Termeni si Conditii
  • Informatii Cookies
  • Politică de Confidențialitate
  • ANPC

Urmariti-ne

Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Economie
  • Sport
  • IT / Tech
  • Timp liber

© 1998 - 2022 ROL.ro

Acest site foloseste cookies respectand Regulamentul (UE) privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii aici