marți, 19 martie 2024

Politică de Confidențialitate

Ultima actualizare în data de 24/05/2018.

Vă respectăm confidențialitatea și ne angajăm să vă protejăm datele personale. Prin acest document
vă informăm cu privire la modul în care vă gestionăm datele personale, drepturile dvs. de
confidențialitate și modul în care vă protejează legea. Citiți cu atenție Politica de
Confidențialitate înainte de a utiliza Serviciile noastre.

Termeni utilizați:
Servicii înseamnă orice produse, servicii, conținut, caracteristici, tehnologii sau funcții și
toate paginile de internet, aplicațiile și serviciile corespunzătoare pe care vi le oferim.

Platformă înseamnă paginile de internet, aplicațiile mobile, paginile de internet mobile sau alte
proprietăți online prin care vă furnizăm Servicii.

 

1. Despre noi

ROL Portal Services SRL este un operator de date cu sediul social la adresa din București,
strada Barbu Văcărescu nr. 123, sector2, România, responsabil de datele dvs. personale. SC
ROL Portal Services SRL este compania care vă livrează serviciile în concordanță cu
Termenii și Condițiile de Utilizare (denumită în continuare “ROL”, “noi”, “nouă” sau “noastre” în
cuprinsul prezentului document).

 

2. Ce date colectăm despre dumneavoastră?

2.1.1 Date furnizate prin interacțiuni directe

Înregistrarea și alte informații despre cont
Când vă înregistrați pentru a utiliza Serviciile noastre, putem colecta următoarele informații
despre dvs.:

• dacă vă înregistrați folosind contul Google: prenume, nume și adresa de email;
• dacă vă înregistrați folosind contul Facebook: prenume și nume, așa cum apar în contul dvs.
de Facebook și ID-ul dvs. de Facebook. În situația în care ați oferit permisiunea către Facebook
prin intermediul opțiunii de confidențialitate din cadrul aplicației lor (care apare înainte de a
vă putea înregistra în platforma noastră), putem colecta și informații despre sex, vârsta sau email
în funcție de permisiunile oferite de dvs.; și
• dacă vă înregistrați folosind adresa email și numărul de telefon mobil: vom colecta adresa
email și numărul dvs. de telefon mobil.

În funcție de alegerile pe care le faceți în timpul autentificării la Serviciile noastre sau în
timpul procesului de angajare a Serviciilor noastre, puteți opta pentru următoarele date personale
suplimentare:

• numele dvs.;
• numărul de telefon mobil;
• datele cardului dvs. de credit în cazul în care doriți să achiziționați serviciile noastre cu
plată online
Comunicare prin serviciul de mesagerie internă de pe Platforma noastră

Când utilizați serviciul de mesagerie pentru a comunica cu alți utilizatori, colectăm informațiile
pe care le alegeți să le oferiți altor utilizatori prin intermediul acestei funcții, respectiv
adresa email și nr. de telefon.

2.1.2 Date pe care le colectăm automat, atunci când folosiți Serviciile noastre

Când interacționați cu Platforma noastră sau folosiți Serviciile noastre, colectăm automat
următoarele informații despre dvs.:

Informații dispozitiv

• Colectăm informații specifice dispozitivului, cum ar fi versiunea sistemului de operare,
identificatorii unici. De exemplu, numele rețelei mobile pe care o utilizați. Asociem
identificatorii dispozitivului cu contul dvs. .

Date despre Client și Autentificare

• Detaliile tehnice, inclusiv adresa Protocol Internet (IP) a dispozitivului, fusul orar și
sistemul de operare. De asemenea, vă vom păstra informațiile de autentificare (date de
înregistrare, data ultimei modificări a parolei, data ultimei autentificări reușite), tipul și
versiunea browserului dvs.

Date de tip Clickstream

• Colectăm informații despre activitatea dvs. pe Platforma noastră, care includ paginile de
internet din care ați accesat Platforma noastră, data și ora fiecărei vizite, bannerele publicitare
sau conținutul pe care ați făcut clic, interacțiunea dvs. cu aceste tipuri de publicitate, durata
vizitei dvs. și ordinea în care vizitați conținutul Platformei noastre.

Cookies

• Utilizăm cookies pentru a gestiona sesiunile utilizatorilor, pentru a stoca preferințele de
selecție a limbilor și a vă oferi reclame relevante. “Cookies” sunt fișiere text mici transferate
de un server web pe hard disk-ul dispozitivului dvs.. Cookies pot fi utilizate pentru a colecta
data și ora vizitei dvs., istoricul navigării, preferințele dvs. și numele dvs. de utilizator.
Puteți seta browserul să refuze toate sau unele cookies sau să vă avertizeze atunci când paginile
de internet setează sau accesează cookies Dacă dezactivați sau refuzați cookies, vă rugăm să
rețineți că anumite părți ale Serviciilor/Platformelor noastre pot deveni inaccesibile sau pot să
nu funcționează corect. Pentru mai multe informații despre cookies pe care le folosim, vă rugăm să
consultați Politica privind Cookies.

2.1.3 Date de la terți sau surse disponibile public.

Primim date personale despre dvs. de la diverși terți [și surse publice], după cum urmează:

1. Anumite informații tehnice și de utilizare de la furnizori de analize, cum ar fi Google;
2. Adresa IP, geolocația, istoric de navigare de la rețelele de publicitate cum ar fi Google,
OpenX;

3. Colectăm date de la copii?

Serviciile noastre nu sunt destinate copiilor sub 18 ani și nu colectăm cu bună știință date de la
persoane sub 18 ani. Dacă constatăm că o persoană sub 18 ani ne-a furnizat date cu caracter
personal, o vom șterge imediat.

 

4. De ce procesăm informațiile dvs. personale?

Vom folosi datele dvs. personale doar atunci când legea ne permite. Cel mai frecvent, vom folosi
datele dvs. personale în următoarele situații:

• În cazul în care trebuie să executăm contractul pe care suntem pe punctul de a-l încheia sau
l- am încheiat cu dvs.
• Unde este necesar pentru interesele noastre legitime să îmbunătățim Serviciile noastre și să
vă punem la dispoziție o Platformă sigură și securizată.
• Atunci când trebuie să respectăm o obligație legală sau de reglementare.

În anumite circumstanțe, este posibil să vă procesăm și datele personale cu consimțământul dvs.
Dacă facem acest lucru, vă vom anunța scopul și categoria de date cu caracter personal care trebuie
procesate în momentul în care cerem consimțământul dvs.

Am descris mai jos modul în care folosim datele dvs. personale [și bazele juridice pe care ne bazăm
în acest sens. De asemenea, am identificat care sunt interesele noastre legitime, unde este cazul].

4.1 Pentru acordarea accesului și furnizarea Serviciilor prin Platforma noastră

i. Dacă vă conectați utilizând numărul de telefon mobil sau adresa dvs. de e-mail, vă vom folosi
prenumele și numele, numărul de telefon mobil și/sau adresa de e-mail pentru a vă identifica ca
utilizator și pentru a vă da acces la Platforma noastră.

ii. Dacă vă conectați utilizând contul dvs. Facebook, folosim numele dvs. de familie și numele de
familie din profilul dvs. de pe Facebook și adresa de e-mail Facebook pentru a vă identifica ca
utilizator pe platforma noastră și pentru a vă oferi acces la platforma noastră.

iii. datele de jurnal de mai sus sunt, de asemenea, utilizate de noi pentru livrarea Serviciilor
noastre în conformitate cu Termenii noștri de Utilizare.

iv. Utilizăm adresa dvs. de e-mail și numărul de telefon mobil (prin SMS) pentru a vă da sugestii
și recomandări despre Serviciile noastre care ar putea fi de interes pentru dvs.

Noi prelucrăm informațiile de mai sus pentru o performanță adecvată a contractului nostru cu dvs.
și pe baza interesului nostru legitim de a desfășura activități de marketing pentru a vă oferi
Servicii care v-ar putea interesa.

4.2 Pentru îmbunătățirea experienței dvs. pe Platformă

i. Utilizăm datele de tip clickstream pentru

• a vă oferi un conținut personalizat, cum ar fi să vă oferim rezultate de căutare mai
relevante atunci când utilizați Serviciile noastre.
• a determina cât timp stați pe Platforma noastră și în ce mod navigați prin platforma noastră
pentru a vă înțelege interesele și a îmbunătăți Serviciile noastre pe baza acestor date. De
exemplu, vă putem oferi sugestii privind conținutul pe care îl puteți vizita pe baza conținutului
pe care ați făcut clic.
• a monitoriza și raporta eficiența furnizării de campanii partenerilor noștri de afaceri și
analiza internă a afacerilor.
• a împiedica afișarea de prea multe ori a unei reclame către același utilizator.

ii. Utilizăm datele dvs. de locație pentru următoarele scopuri:

• pentru a compila informații anonime și agregate despre caracteristicile și comportamentul
utilizatorilor ROL, inclusiv în scopul analizei de afaceri, segmentării și dezvoltării profilurilor
anonime.
• pentru a îmbunătăți performanța Serviciilor noastre și pentru a personaliza conținutul pe
care îl direcționăm către dvs.
• pentru a măsura și a monitoriza interacțiunea dvs. cu bannerele publicitare terțe plasate pe
Platforma noastră.

iii. Cu ajutorul datelor dvs. de înregistrare pe site, care includ emailul și numărul de telefon,
determinăm diferitele dispozitive (precum calculatoare personale, telefoane mobile, tablete) prin
intermediul cărora accesați platforma noastră. Acest lucru ne permite să asociem activitatea dvs.
pe platforma noastră pe diferite dispozitive și ne ajută să vă oferim o experiență adecvată
indiferent de dispozitivul pe care îl utilizați.

Noi prelucrăm informațiile de mai sus pe baza interesului nostru legitim de a vă îmbunătăți
experiența pe Platforma noastră și a îndeplini în mod adecvat contractul cu dumneavoastră.

4.3 Pentru a vă furniza o Platformă sigură și securizată

i. Utilizăm numărul dvs. de telefon mobil, datele din jurnale și identificatorii unici de
dispozitiv pentru a administra și proteja Platforma noastră (inclusiv depanare, analiză de date,
testare, prevenire fraudă, întreținere sistem, suport, raportare și găzduire de date).

ii. Analizăm comunicările făcute prin intermediul funcției noastre de chat pentru a preveni frauda
și pentru a promova siguranța prin blocarea mesajelor spam sau a mesajelor abuzive care pot fi
trimise de orice alt utilizator către dvs.

Noi prelucrăm informațiile de mai sus pentru o performanță adecvată a contractului nostru cu dvs.,
pentru a ne îmbunătăți serviciile și pe baza interesului nostru legitim de a preveni frauda.

 

5. Cum vă vom informa despre actualizarea politicii de confidențialitate?

Este posibil să modificăm periodic această declarație de confidențialitate. Vom publica toate
modificările pe această pagină și vă vom informa prin e-mail sau prin Platforma noastră. Dacă nu
sunteți de acord cu modificările, puteți solicita închiderea contului dvs. printr-un email trimis
de la adresa email asociată contului respectiv sau de pe telefonul mobil asociat acestuia.

 

6. Ce drepturi aveți?

În anumite circumstanțe, aveți drepturi în temeiul legilor privind protecția datelor în ceea ce
privește datele dvs. personale.

Dacă doriți să exercitați oricare dintre drepturile de mai jos, contactați-ne folosind

Dreptul de a solicita accesul la datele dvs. personale (denumit în mod obișnuit “solicitarea de
acces la persoana vizată”). Aceasta vă permite să primiți o copie a datelor personale pe care le
deținem despre dvs. și să verificați dacă o procesăm în mod legal.

Dreptul de a solicita corectarea oricăror date pe care le avem despre dvs. Acest lucru vă permite
să aveți orice date incomplete sau inexacte pe care le deținem despre dvs. corectate, deși este
posibil să fie necesar să verificăm corectitudinea datelor noi pe care ni le furnizați.

Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor dvs. personale. Aceasta vă permite să ne
cereți să suspendăm procesarea datelor dvs. personale în următoarele scenarii: (a) dacă doriți să
stabilim acuratețea datelor; (b) în cazul în care utilizăm datele ilegal; (c) în cazul în care
aveți nevoie să păstrăm datele, chiar dacă nu mai avem nevoie de ele, deoarece aveți nevoie pentru
a stabili, a exercita sau a apăra revendicări legale; sau (d) v-ați opus utilizării de către noi a
datelor dvs., dar trebuie să verificăm dacă avem motive legale imperative de a le utiliza.

Dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. personale. Acest lucru vă permite să ne cereți să
ștergem sau să eliminăm datele personale acolo unde nu există motive întemeiate să continuăm să le
procesăm. De asemenea, aveți dreptul să ne cereți să ștergem sau să eliminăm datele dvs. personale
în cazul în care ați exercitat cu succes dreptul dvs. de a obiecta asupra procesării (a se vedea
mai jos), dacă am prelucrat informațiile dvs. în mod ilegal sau dacă suntem obligați să ștergem
datele dvs. personale pentru a respecta legislația locală. Vă rugăm să rețineți că, în anumite
scopuri, suntem obligați din punct de vedere legal să păstrăm datele dvs.

Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. personale în cazul în care vă bazați pe un interes
legitim (sau pe al unui terț) și există ceva despre situația dvs. particulară care vă face să
doriți să obiectați asupra prelucrării pe acest motiv pe măsură ce simțiți că are impact asupra
drepturilor și libertăților fundamentale. De asemenea, aveți dreptul să obiectați în cazul în care
vă prelucram datele dvs. personale în scopuri de marketing direct. În unele cazuri, putem demonstra
că avem motive legitime convingătoare pentru a procesa informațiile dvs. care depășesc drepturile
și libertățile dumneavoastră.

Dreptul de a solicita transferul datelor dvs. personale către dvs. sau către un terț. Vă vom
furniza dvs. sau unui terț pe care l-ați ales, datele dvs. personale într-un format structurat,
utilizat în mod obișnuit, care poate fi citit de mașină. Rețineți că acest drept se aplică numai
informațiilor automate pentru care v-ați dat inițial consimțământul pentru a le utiliza sau în
cazul în care am utilizat informațiile pentru a încheia un contract cu dvs.

Dreptul de a vă retrage în orice moment consimțământul privind prelucrarea datelor dvs. personale.
Acest lucru nu afectează legalitatea oricărei prelucrări pe care am efectuat-o deja pe baza
consimțământului dat anterior.

Nu este necesară nicio taxă în mod obișnuit: nu va trebui să plătiți o taxă pentru accesarea
datelor dvs. personale (sau pentru exercitarea oricăruia din celelalte drepturi). Cu toate acestea,
este posibil să percepem o taxă rezonabilă dacă solicitarea dvs. este vădit neîntemeiată, repetată
sau excesivă. În mod alternativ, este posibil să refuzăm să respectăm solicitarea dvs. în aceste
circumstanțe.

Termen limită de răspuns: Încercăm să răspundem tuturor solicitărilor legitime în decurs de o lună.
Ocazional, ne poate dura mai mult de o lună dacă solicitarea dvs. este deosebit de complexă sau ați
făcut mai multe solicitări. În acest caz, vă vom anunța și vă vom ține la curent.

În plus, aveți dreptul să faceți plângere în orice moment autorității responsabile de protecția
datelor.

Cu toate acestea, înainte de a face o plângere autorității pentru protecția datelor, apreciem
ocazia de a ne ocupa noi în primul rând de problemele dvs.. În acest sens, vă rugăm să contactați
ne contactați folosind Formularul de Contact.

 

7. Comunicare și Marketing

Vom comunica cu dvs. prin e-mail, prin SMS sau prin notificare de aplicație în legătură cu
Serviciile/Platforma noastre pentru a vă confirma înregistrarea, pentru a vă informa în cazul în
care înregistrarea anunțurilor este în direct/a expirat și pentru alte mesaje tranzacționale în

legătură cu Serviciile noastre. Deoarece este imperativ ca noi să vă furnizăm astfel de mesaje
tranzacționale, este posibil să nu puteți renunța la astfel de mesaje.

Cu toate acestea, puteți să ne cereți să nu mai trimitem comunicarea dvs. de marketing în orice
moment, accesând link-ul de dezactivare din e-mail sau SMS-ul trimis sau printr-o solicitare scrisă
către noi. Vă rugăm să ne contactați folosind Formularul de Contact.

Este posibil să primiți comunicări de marketing de la noi dacă:

• ați solicitat astfel de informații de la noi;
• utilizați Platforma sau serviciile noastre;
• ne-ați furnizat detaliile când ați intrat într-o competiție; sau
• v-ați înregistrat pentru o promoție.

 

8. Cu cine împărțim datele dvs.?

Este posibil să împărtășim datele personale cu părțile prezentate mai jos, în scopurile stabilite
mai sus (capitolul 4).

Furnizori de servicii terțe: Utilizăm furnizori de servicii terțe pentru a ne ajuta să furnizăm
anumite aspecte ale Serviciilor noastre, de exemplu, echipamente de stocare în cloud precum Amazon
Web Services. Furnizorii de servicii pot fi localizați în interiorul sau înafara zonei “SEE”.

Efectuăm controale asupra furnizorilor de servicii terțe și le solicităm să respecte securitatea
datelor dvs. personale și să le trateze în conformitate cu legea. Nu le permitem să utilizeze
datele dvs. personale în scopuri proprii și să le permită doar să vă proceseze datele personale în
scopuri specificate și în conformitate cu instrucțiunile noastre.

Furnizori de publicitate și de analiză: Pentru a îmbunătăți serviciile noastre, uneori vom
distribui informațiile dvs. neidentificabile furnizorilor de analiză care ne ajută să analizăm
modul în care oamenii utilizează Platforma/Serviciul nostru. Împărtășim informațiile dvs. cu ei în
formă neidentificabilă pentru monitorizarea și raportarea eficacității livrării de campanii către
partenerii noștri de afaceri și pentru analiza internă a companiilor. Pentru mai multe detalii
despre agenții de publicitate și furnizorii de analize, consultați Politica noastră privind
cookies.

Autoritățile de aplicare a legii, autoritățile de reglementare și altele: putem divulga datele dvs.
personale autorităților de aplicare a legii, autorităților de reglementare, organelor
guvernamentale sau publice și altor părți interesate care respectă cerințele legale sau de
reglementare.

Putem alege să vindem, să transferăm sau să fuzionăm părți din afacerea noastră sau din activele
noastre. Alternativ, putem căuta să achiziționăm alte afaceri sau să fuzionăm cu ele. Dacă are loc
o schimbare în compania noastră, atunci noii proprietari pot utiliza datele dvs. personale în
același mod ca cel descris în această declarație de confidențialitate.

Informații disponibile publicului: Când postați un anunț pentru vânzare/ închiriere utilizând
Serviciile noastre, puteți alege să faceți anumite informații personale vizibile altor utilizatori
ai Platformei noastre. Acestea pot include numele, prenumele, adresa dvs. de e-mail, locația dvs.
și numărul de contact. Rețineți că toate informațiile pe care le furnizați altor utilizatori pot fi
întotdeauna distribuite de aceștia altor persoane, prin urmare, vă rugăm să exersați discreția în
acest sens.

 

9. Unde stocăm datele dvs. și pentru cât timp?

Datele pe care le colectăm despre dvs. vor fi stocate și procesate atât în interiorul, cât și în
afara SEE, în servere securizate, pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă pentru
utilizatori. De exemplu – pentru construirea rapidă a paginilor de internet sau a aplicațiilor
mobile.

Vom păstra datele dvs. personale atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile pe care
le-am colectat, inclusiv în scopul satisfacerii oricăror cerințe legale, contabile sau de
raportare.

Pentru a determina perioada de păstrare adecvată pentru datele cu caracter personal, luăm în
considerarea valoarea, natura și sensibilitatea datelor personale, riscul potențial de vătămare
cauzat de utilizarea neautorizată sau divulgarea datelor dvs. personale, scopurile pentru care
procesăm datele dvs. personale și putem realiza aceste scopuri prin alte mijloace și cerințele
legale aplicabile.

În cazul în care aveți întrebări legate de perioada de păstrare a datelor dvs., vă rugăm să ne
contactați folosind Formularul de Contact.

 

10. Măsuri tehnice și de organizare și securitatea prelucrării

Toate informațiile pe care le primim despre dvs. sunt stocate pe servere securizate și am
implementat măsuri tehnice și organizatorice adecvate și necesare pentru a vă proteja datele
personale. ROL evaluează în permanență securitatea rețelei și gradul de adecvare al programului său
intern de securitate a informațiilor, care este destinat: (a) să vă ajute să vă asigurați datele
împotriva pierderii, accesului sau divulgării accidentale sau ilegale; (b) să identificați
riscurile previzibile în mod rezonabil pentru securitatea ROL (c) să minimizați riscurile de
securitate, inclusiv prin evaluarea riscurilor și prin testarea periodică. În plus, asigurăm că
toate datele de plată sunt criptate utilizând tehnologia SSL.

Rețineți că, în ciuda măsurilor pe care le-am implementat pentru a vă proteja datele, transferul de
date prin Internet sau alte rețele deschise nu este niciodată complet sigur și există riscul ca
datele dvs. personale să fie accesate de terți neautorizați.

11. Referințe de pagini de internet ale terților

Platforma noastră poate conține trimiteri către pagini de internet sau aplicații ale terților. Dacă
faceți clic pe unul dintre aceste referințe, rețineți că fiecare dintre ele va avea propria
politică de confidențialitate. Nu controlăm aceste pagini de internet/aplicații și nu suntem
responsabili pentru aceste politici. Când părăsiți Platforma noastră, vă încurajăm să citiți
notificarea de confidențialitate a fiecărei pagini de internet pe care o vizitați.

12. Detalii de contact

Pentru orice informații suplimentare sau pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să ne contactați
folosind [Formularul de Contact] de pe Platforma noastră. De asemenea, puteți contacta Controlorul
de date pentru serviciile locale:

Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor