Contactați-ne
  • Actualitate
  • Ortodoxie
  • Economie
  • Sport
  • IT / Tech
  • Timp liber
Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Ortodoxie
  • Economie
  • Sport
  • IT / Tech
  • Timp liber
Nici un rezultat
Toate rezultatele
Nici un rezultat
Toate rezultatele

Apple îți va afișa reclame pe iPhone, în locul în care nu ai vrea niciodată să le vezi

9 martie 2020
in IT & Tech

Apple vine cu o serie de modificări a regulilor de pe magazinul de aplicații, iar una dintre ele are legătură cu ce reclame vei vedea pe iPhone.

Compania a introdus o serie de modificări în ceea ce privește regulile de pe App Store. Printre cele mai interesante se numără cea legată de reclamele pe care utilizatorii dispozitivelor cu iOS le vor vedea. Compania permite acum dezvoltatorilor de aplicații să folosească notificările de tip push pentru în scopuri publicitare. Asta înseamnă că aplicațiile îți vor putea afișa reclame pe iPhone direct în bara de notificări.

Pentru cei cărora ideea li se pare una proastă, există o veste bună. Apple îți permite să alegi dacă vrei sau nu să primești aceste reclame sub formă de notificări de tip push. Spune că aplicațiile nu le vor putea folosi în scopuri de marketing decât după ce utilizatorii și-au dat în mod explicit consimțământul din aplicație. În plus, dezvoltatorii trebuie să asigure și opțiunea ca utilizatorul să refuze să primească asemenea notificări.

De asemenea, susține și că acestea nu vor fi folosite pentru transmiterea de informații personale sau confidențiale. Totuși, ca în cazul oricărei altei companii tech, promisiunea ar trebui privită cu o anumită doză de scepticism.

De ce Apple îți va arăta reclame în bara de notificări de pe iPhone
Potrivit The Verge, schimbarea ar veni după ce Apple și-ar fi încălcat propriile reguli. În ultimii doi ani, compania a trimis și ea notificări de tip push pe iPhone care ar fi fost și ele, de fapt, reclame. De cealaltă parte, aplicațiile altor companii, care au încercat să facă același lucru, au fost interzise sau li s-au retras anumite privilegii pentru acest comportament. Apple a fost criticată în acest sens și a fost acuzată că-și oferă, de fapt, tratament preferențial pentru că ea controlează platforma.

Cu noul update, compania obligă dezvoltatorii să implementeze opțiunea Sign on with Apple până la 30 aprilie pe toate aplicațiile. Sistemul de autentificare este menit să ofere o opțiune mai sigură decât autentificarea cu Google sau Facebook.

Sursa: playtech.ro

Urmatorul Articol

Simplificarea procedurilor din achizițiile publice pe înțelesul tuturor

Părintele Calistrat: „Rugăciunea de Aur este fix la miezul nopţii!” Rosteşte-o acum şi ai să vezi ce putere are:

18

Cum alegi cele mai bune plase de mini fotbal

02

Poveste de viata: “Am 50 de ani și nu am copii. Dar nu trebuie să te plângi de mine — dimpotrivă, mă simt foarte fericit”

13

Horoscop JOI, 23 mai 2024. Decizie importantă în afaceri şi o moştenire neaşteptată

23

Alimentul care te ține departe de țânțari chiar și când ai geamurile deschise. Trucul care te scapă de cheltuieli

08

Moșii de vara 2025: Ce trebuie să dăm de pomană pe 7 iunie

03

Alocaţii iunie 2025. Se amână plata banilor. Când se virează pe card cei 719 lei

16

Pensionarii care primesc bani în plus în fiecare lună: Anunțul făcut de Casa Națională de Pensii Publice

28

Semn al demenței care poate apărea atunci când te îmbraci – cum îl recunoști

27

Comuna superbă din România care a rămas aproape pustie. De ce au plecat tinerii: „Acum ce să facă?”

29

© 1998-2025 ROL.ro | Contact

  • Ortodoxia.me
  • DailyNews.ro
  • Femina.ro
  • Travel.ro
  • Cinema.ro

  • Termeni si Conditii
  • Informatii Cookies
  • Politică de Confidențialitate
  • ANPC
  • Contact

Urmariti-ne

Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Ortodoxie
  • Economie
  • Sport
  • IT / Tech
  • Timp liber
Contactați-ne

© 1998-2025 ROL.ro | Contact