Epidemia de coronavirus i-a făcut pe mulți angajatori să-și lase angajații să lucreze de acasă. Iată o listă de aplicații pe care le poți folosi pentru a lucra mai eficient și pentru a fi în permanentă legătură cu colegii tăi.
Dacă munca-ți permite, atunci e posibil ca în această perioadă să lucrezi de acasă. Angajatorii s-au văzut nevoiți să permită acest lucru, din cauza măsurilor drastice luate de autorități. Multe evenimente au fost anulate și aglomerația din mijloacele de transport în comun reprezintă un adevărat pericol.
Din fericire, însă, internetul a evoluat puternic în ultima perioadă și-ți permite să poți lucra de oriunde. Ai la îndemână aplicații care te ajută să ții legătura cu colegii tăi, să-ți organizezi munca și să colaborezi cât mai bine cu clienții tăi.
7 aplicații care te ajută să lucrezi mai bine de acasă
Google Drive
Prima dintre ele vine chiar de la gigantul Google. Prin aplicația Drive, îți poti organiza fișierele, le poți distribui ușor și le poți permite colegilor să aibă acces. Ai acolo mai multe funcții – printre care Docs, Sheets sau Slides, care cu siguranță te vor ajuta să colaborezi extrem de bine cu oricine, indiferent unde te afli.
Notion
O altă aplicație extrem de utilă e Notion.
Dacă nu ai aflat încă de ea, află că e o aplicație extrem de intuitivă și, practic, îți permite ție și echipei tale să faci cam tot ce vrei acolo. Poți să gestionezi ușor sarcinile, poți distribui documente sau poți lucra în același timp pe un fișier cu un alt coleg aflat la distanță. Trebuie să știi, însă, că dacă vrei să o folosești gratis, conținutul tău e limitat la o mie de documente/fișiere/planuri de lucru.
Dacă vrei acces nelimitat, atunci trebuie să plătești un abonament de 4 dolari pe lună.
Dropbox Paper
Dropbox Paper e un fel de Google Docs, dar își face treaba la fel de bine. Este foarte simplă, în sensul bun, și ușor de folosit. Plus că ai la dispoziție și spațiul de stocare Dropbox, de unde poți prelua fișiere.
O descarci gratuit din Android și iOS.
Trello
Trello e o altă aplicație care te ajută enorm atunci când lucrezi de acasă. Și nu numai. Sigur, poți rămâne în contact cu colegii tău, vă puteți continua proiectele chiar și atunci când nu mergeți la birou, dar aplicația face mai mult de atât.
Te ajută, însă, să rămâi extrem de organizat. Și, după cum vezi, nu doar cu sarcinile de muncă. O poți folosi gratuit în varianta basic sau poți plăti 10 dolari pe lună dacă vrei să te bucuri de toate funcțiile.
Evernote
Evernote e, poate, cea mai conservatoare aplicație, din moment ce nu s-a schimbat foarte mult în ultimii 20 ani. Dar, chiar și așa, își face treaba foarte bine. Poți să combini texte, imagini, video-uri, linkuri și multe altele, astfel încât să colaborezi cât mai bine cu colegii tăi.
Practic, distribuirea se poate face pe adresele de mail, dar dacă vrei să te bucuri de toate funcțiile, trebuie să plătești un abonament de cinci dolari pe lună.
Slack
Slack e o aplicație extrem de cunoscută și foarte intuitivă. Chiar și în varianta basic, fără plata abonamentului (6,67 dolari pe lună) te ajută să-ți faci foarte bine treaba și-ți permite să distribui fișiere, documente și altele. Comunici în timp real cu colegii tăi, la fel cum o faci pe Messenger, dar poți crea și diverse grupuri pentru sesiuni de brainstorming.
E, așadar, numai bună pentru această perioadă.
Google Keep
Dacă îți plac serviciile Google, atunci trebui să știi și de Google Keep, o aplicație care-ți organizează munca echipei și te ține în permanentă legătură cu colegii tăi.
Ai o serie de funcții interesante, practic tot ce ai nevoie pentru a colabora așa cum ai face-o dacă ai fi la birou. Mai mult, poți sincroniza cu contul Google și, evident, cu celelalte servicii oferite de compania parte din grupul Alphabet.
Sursa: playtech.ro