Dacă obișnuiești să mănânci în oraș, atunci te-ai întâlnit inevitabil cu situația unui serviciu prost, uneori mâncarea este servită la o oră după ce a fost comandată, timp în care clienții sunt total ignorați. Dar asta nu este mereu din vina chelnerilor, multe restaurante au oameni puțini, ceea ce duce la epuizarea angajaților. Chelnerii sunt obligați să aibă grijă de prea mulți clienți, având prea puțin timp și energie sau putere!
Makenzie și Steve Schultz au fost și ei în tinerețe în situația de a-i servi pe alții, așa că știu cum e. Drept urmare, atunci când au de-a face cu un ,,serviciu prost” într-un restaurant cu oameni puțini, știu cât de greu trebuie să fie pentru chelneri. Așa că, în ciuda faptului că au primit apa la 40 de minute după ce au comandat-o, aperitivele după 20 de minute și mâncarea după o oră – ei au lăsat un bacșiș de 100 de dolari, adică aproximativ 400 de lei.
Makenzie a fost cea care a povestit pe Facebook toată situația, și a precizat că nu face asta pentru a-i fi admirat gestul, ci pentru a aminti oamenilor să se gândească la întreaga situație înainte de a judeca și de a se enerva. La asta ea a mai adăugat ceva foarte important: ,,Și mereu, mereu, să vă amintiți de unde ați plecat”.
Deci ce au scris cei doi pe nota de plată? Iată: ,,Am fost amândoi la un moment dat exact în locul tău. Știm cum e.”
…………………………………………………………………
CITEȘTE ȘI:
Au mâncat, au băut, iar când au vrut să plătească… surpriza vieții lor! Ce a scris o chelneriță din Centrul Vechi pe nota de plată a unor tineri
Doi tineri bucureșteni au avut parte de o surpriză neplăcută.
Cei doi băieți au ales să petreacă o seară în oraș, la unul dintre pub-urile din Centrul Vechi al Capitalei. Bărbații și-au comandat câte o bere, niște alune, dar și ceva de mâncare. După ce au terminat de povestit, au cerut nota de plată, așa cum era și normal. Când aceasta a fost adusă, cei doi au avut un șoc.
În orice local normal, care se respectă, mesele au un număr. Aici, în loc de numărul mesei, tinerii au observat cu stupoare că scria: „masă fraieri”.
Se pare că domnișoara care i-a servit pe cei doi, Irina, a preferat să treacă pe bon acest apelativ jignitor, în locul numărului mesei.
Indignați de fapta chelneriței, bucureștenii au refuzat să plătească ceea ce au consumat, condiserând că au fost jigniți foarte tare de către personalul localului.
Nu știm cum s-a terminat toată întâmplarea, dar, cert este că seara celor doi tineri dornici de distracție s-a terminat într-un mod neplăcut, fiind ruinată de acest gest ofensator.
Tu ce reacție ai fi avut dacă ai fi fost în locul lor?