Contactați-ne
  • Actualitate
  • Ortodoxie
  • Economie
  • Sport
  • IT / Tech
  • Timp liber
Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Ortodoxie
  • Economie
  • Sport
  • IT / Tech
  • Timp liber
Nici un rezultat
Toate rezultatele
Nici un rezultat
Toate rezultatele

Top 3 motive sa pastrezi in strategia de marketing oferirea de obiecte promotionale

8 ianuarie 2018
in Timp liber

“Ochii care nu se vad, se uita” – asa suna unul dintre cele mai vechi proverbe, iar acesta devine cat se poate de adevarat, mai ales in relatiile cu clientii. Cu totii avem pe birou cel putin un obiect inscriptionat cu logo-ul unei companii si pe care il folosim destul de des, asa cum se intampla adesea cu pixurile sau canile branduite. Ei bine, acestea sunt doar cateva moduri prin care te asiguri ca marca pe care o promovezi ramane in atentia clientilor, fie ei loiali sau potentiali. Vizibilitatea pe care o ofera unui brand oferirea de cadouri promotionale este doar unul dintre marile avantaje pe care le aduc aceasta practica. Vrei sa le afli si pe restul? Iata-le pe cele mai importante 5 dintre ele:

  1. Creaza un brand awarness care dureaza

Cercetarile efectuate de catre o companie de profil din SUA arata ca un procent de 62% dintre oameni isi aminestesc numele unui brand dupa ce l-au vazut inscriptionat pe un obiect promotional pe care l-au primit. Acesta poate fi un pont foarte pretios pentru toti marketerii, oferindu-le primul indiciu despre cum ar trebui sa fie alese tipul obiectelor promotionale ce vor fi oferite clientilor: un pix, o agenda, o cana, o sapca, un stick de memorie sau o bricheta – orice fel de obiect care poate fi utilizat daca nu zilnic, cel putin cu o frecventa constanta. Fidelizarea clientilor si chiar imbunatatirea relatiilor cu acestia pot rezulta din folosirea inteligenta a acestei strategii de marketing.

  1. Permit accesul la un spatiu publicitar valoros

Majoritatea oamenilor au un program de lucru de 8 ore, iar o buna parte dintre ei au un job care necesita ca acestia sa isi petreaca tot acest timp in birou. In acest context, materialele promotionale precum cele enumerate ceva mai sus reprezinta de fapt un canal foarte potrivit prin care mesajele companiei tale sa ajunga la tine. Pe de alta parta, la cresterea gradului de expunere a acestor mesaje contribuie si aplicarea marketingului prin tehnici de colantare auto a flotei de masini.

  1. Clientii devin ambasatori de brand

Ori de cate ori vei vedea pe cineva purtand un articol de imbracaminte inscriptionat cu logo-ul unei firme, trebuie sa stii ca aceea persoana a devenit, constient sau nu, ambasador de brand pentru acea firma. La fel se intampla si in cazul in care cineva foloseste un instrument de scris care poarta un mesaj publicitar din partea unei companii. Chiar si cele mai mari branduri se folosesc de aceasta strategie pentru ca, nu-i asa, niciodata nu ai prea multa notorietate!

Urmatorul Articol

Smiley și Gina Pistol, primele imagini din vacanță! Au fugit din România împreună, au plecat în Thailanda și e dragoste mare!

Părintele Calistrat: „Rugăciunea de Aur este fix la miezul nopţii!” Rosteşte-o acum şi ai să vezi ce putere are:

18

Alimentul care te ține departe de țânțari chiar și când ai geamurile deschise. Trucul care te scapă de cheltuieli

08

Horoscop JOI, 23 mai 2024. Decizie importantă în afaceri şi o moştenire neaşteptată

23

Cum alegi cele mai bune plase de mini fotbal

02

Poveste de viata: “Am 50 de ani și nu am copii. Dar nu trebuie să te plângi de mine — dimpotrivă, mă simt foarte fericit”

13

Alocaţii iunie 2025. Se amână plata banilor. Când se virează pe card cei 719 lei

16

Moșii de vara 2025: Ce trebuie să dăm de pomană pe 7 iunie

03

Ce pensie primește un român care a lucrat doar 5 ani

03

Pensionarii care primesc bani în plus în fiecare lună: Anunțul făcut de Casa Națională de Pensii Publice

28

Comuna superbă din România care a rămas aproape pustie. De ce au plecat tinerii: „Acum ce să facă?”

29

© 1998-2025 ROL.ro | Contact

  • Ortodoxia.me
  • DailyNews.ro
  • Femina.ro
  • Travel.ro
  • Cinema.ro

  • Termeni si Conditii
  • Informatii Cookies
  • Politică de Confidențialitate
  • ANPC
  • Contact

Urmariti-ne

Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Ortodoxie
  • Economie
  • Sport
  • IT / Tech
  • Timp liber
Contactați-ne

© 1998-2025 ROL.ro | Contact