Inteligenţa artificială și digitalizarea rescriu regulile pieței muncii din România, iar departamentele de HR sunt în prima linie a acestei revoluții. Într-o lume a business-ului unde viteza și eficiența decid succesul, Creasoft.ro, producător și dezvoltator de soluții software și sisteme electronice personalizate, vine cu o propunere concretă: un nou instrument care digitalizează și optimizează fluxul de lucru din departamentele de HR.
Prin noua soluție Creasoft.ro, contractele de muncă, actele adiționale, evaluările de performanță și alte documente esențiale sunt digitalizate total, centralizate și securizate, eliminând astfel necesitatea arhivelor fizice și reducând riscul pierderii documentelor.
Unul dintre cele mai mari obstacole ale departamentelor de HR este volumul mare de documente și timpul pierdut pentru gestionarea lor. Cu soluțiile oferite de Creasoft, toate informațiile angajaților sunt stocate într-un dosar electronic de personal, accesibil instantaneu.
„Creasoft a fost creat pentru a simplifica activitatea departamentelor de HR. Prin digitalizarea proceselor, companiile economisesc timp, reduc costurile și îmbunătățesc considerabil experiența angajaților,” a precizat Adrian Dinu, fondator al Creasoft.
În ultimii ani, Creasoft a adăugat aplicaţiei de pontaj electronic funcţionalităţi specifice de digitalizare HR, utile mai ales angajaţilor: concediu în regim self service, semnături electronice pe documente de muncă, obţinerea de adeverinţe, acces la propriile documente de muncă, acces la fluturaşii de salariu.
Una dintre funcționalitățile cheie ale Creasoft este generarea automată a documentelor, completate cu datele angajaților în doar câteva secunde. În plus, integrarea semnăturii electronice elimină necesitatea tipăririi documentelor, permițând aprobarea și arhivarea acestora într-un mod rapid, legal și sigur.
Astfel, companiile pot elimina procesele birocratice consumatoare de timp și se pot concentra pe ceea ce contează cu adevărat: dezvoltarea echipei și creșterea performanței organizaționale.
„Beneficiile utilizării Creasoft sunt multiple, oferind companiilor un avantaj competitiv semnificativ: eficiență ridicată – automatizarea proceselor HR economisește timp și resurse; acces rapid și securizat – toate documentele sunt organizate și disponibile instantaneu; conformitate legală garantată – semnăturile electronice integrate respectă toate normele în vigoare; sustenabilitate – eliminarea hârtiei contribuie la protecția mediului și reducerea costurilor”, a concluzionat Adrian Dinu.