Mutatul intr-o casa noua este intotdeauna o provocare. In afara faptului ca trebuie sa te obisnuiesti cu ideea ca vei locui intr-un loc nou, este necesar sa faci fata intregului proces al mutarii. Operatiunea nu este deloc usoara, pentru ca presupune organizare, atentie la detalii si rabdare. Nu in ultimul rand, vei avea nevoie de ajutor pentru mutatul mobilei dintr-un loc in altul.
Chiar daca vei trece printr-o perioada agitata, vei reusi sa o depasesti cu succes daca iti faci un plan de actiune si soliciti ajutorul unei firme profesionale de mutari mobila Bucuresti – Relokat.
Ei te pot ajuta atunci cand ai nevoie de sprijin pentru mutari si transport mobila in Bucuresti, chiar daca trebuie sa transporti obiecte grele precum seifuri, pianine sau copiatoare. Daca alegi sa lucrezi cu o firma specializata in mutari, poti beneficia si de alte servicii: depozitarea in siguranta a unor bunuri pana le gasesti un loc in noua casa ori debarasarea molozului si a mobilei vechi in cazul in care doresti doar sa renovezi.
Organizarea este foarte importanta atunci cand te muti
Mutarea intr-o casa noua nu trebuie sa fie cea mai neplacuta experienta din viata cuiva. Un plan bine pus la punct te va ajuta sa inchei aceasta operatiune fara a-ti distruge mobila si a-ti pierde obiectele de valoare. Specialistii au cateva sfaturi utile pentru cei care se pregatesc sa inceapa procesul de mutare.
1.Este de preferat sa nu lasi intreaga organizare pentru ultima zi
Bineinteles ca nu este deloc usor sa muti toate lucrurile dintr-un loc in altul, mai ales daca ai petrecut o mare parte din viata in locuinta pe care te pregatesti sa o schimbi. Va trebui sa te obisnuiesti cu un alt loc si alta organizare a lucrurilor, iar aceasta tranzitie poate fi dificila, mai ales la inceput.
Pentru a te obisnui cu noua locuinta si a avea suficient timp pentru aranjarea lucrurilor, ti-ar trebui o perioada de aproximativ 30 de zile pentru transfer. Astfel, vei avea timp sa organizezi obiectele mai mici in cutii si sa gasesti o modalitatea de transport pentru obiectele mari. Daca respecti aceasta regula, iti va fi usor sa-ti regasesti bunurile atunci cand le despachetezi.
2.Modalitatea de transport este foarte importanta
Este de preferat ca transportul mobilei si al cutiilor care contin obiecte fragile sau valoroase sa fie planificat din timp. O firma de mutari care ofera servicii profesionale de mutat mobilier precum Relokat poate veni intr-o zi stabilita de comun acord. Ei pot veni cu o masina incapatoare, astfel incat sa nu fie nevoiti sa faca multe drumuri.
Personalul firmei va manevra cu multa grija mobilierul si cutiile cu obiecte, astfel incat sa ajunga in siguranta si in cele mai bune conditii in noua ta locuinta. Totodata, reprezentantii firmei de mutari vor transporta si asambla mobila si obiectele grele in locatie, iar singura ta grija va fi sa le aranjezi conform gusturilor tale.
3.Ar fi mai bine sa arunci tot ce nu folosesti
Cu totii avem in casa obiecte pe care nu le mai folosim, dar le pastram „ca sa fie”. Mutarea intr-o casa noua poate fi un bun motiv ca sa scapi de ele. Chiar daca iti este greu sa renunti la o parte din mobila, aparatura electrocasnica sau hainele tale, gandeste-te ca o alta familie poate fi fericita sa le aiba si doneaza-le!
Daca obiectele nu mai pot fi folosite, da-le unor firme care pot recicla anumite parti din ele, dar nu le lua in noua locuinta! Este in interesul tau sa ai cat mai putine lucruri de carat si aranjat!
4.Etichetele te vor ajuta sa ordonezi bunurile pe categorii, astfel incat sa-ti fie mai usor sa le ordonezi cand termini transferul
Pe parcursul mutarii, obiectele se pot rataci sau deteriora daca nu sunt manevrate in mod corespunzator. Un truc simplu si eficient te va ajuta sa eviti acest lucru: depoziteaza bunurile in cutii si eticheteaza-le. Mentioneaza continutul cutiilor pe partea laterala, nu pe capac, deoarece cutiile pot fi transportate unele peste altele si nu vei stii ce este in fiecare.
Etichetele sunt importante in special atunci cand ai de transportat obiecte fragile. Daca este cazul mentioneaza acest lucru pe cutie si aplica masuri suplimentare de siguranta (de ex, adauga un material de protectie). Modalitatea de ambalare a bunurilor sensibile nu trebuie sa fie un motiv de ingrijorare; o firma specializata in mutari mobila poate face asta pentru tine.
Relokat poate prelua responsabilitatea impachetarii si despachetarii lucrurilor tale. Specialistii vor folosi materiale adecvate fiecarei categorii de bunuri si le vor transporta in conditii optime de siguranta, tinand cont de materialul din care sunt confectionate.
5.Obiectele de valoare trebuie tratate cu o grija deosebita
Cu totii suntem foarte atenti atunci cand vine vorba despre obiectele noastre de valoare. Acestea trebuie tratate cu si mai multa grija pe parcursul mutarii. Ele trebuie transportate in conditii de maxima siguranta. Ar fi bine ca proprietarul sa le ambaleze personal si sa supervizeze transportul lor, dar exista si posibilitatea depozitarii lor in spatii special amenajate.
Unele firme de mutari, precum Relokat, ofera servicii de depozitare in Bucuresti. Acestea pot fi folosite pentru a pastra bunurile valoroase in siguranta pe parcursul mutarii sau pentru a depozita o parte dintre lucruri in cazul in care nu ai suficient spatiu in noua locuinta.
Aici poti alege sa inchiriezi diferite spatii de depozitare cu dimenisuni si forme diferite pe termen lung sau scurt. Nu-ti face griji, specialistii de la Relokat sunt gata sa te ajute in orice situatie, astfel incat poti negocia perioada de depozitare si pe parcursul contractului, in functie de nevoile tale.
Siguranta este deosebit de importanta in orice situatie, de aceea toate spatiile oferite de sunt dotate cu sisteme de supraveghere video, detectoare de fum, alarma si paza asigurata non-stop. In plus, daca alegi sa-ti depozitezi obiectele in spatiile oferite de Relokat, poti avea oricand acces la ele.
6.Ai incredere in personalul firmei de mutari!
Increderea este foarte importanta atunci cand alegi sa lucrezi cu o firma de mutari sau relocari birouri. In cazul in care ai nelamuriri, ei le vor clarifica si vor cauta solutii optime pentru orice problema. Serviciul de relocare va fi desfasurat cu profesionalism, rapiditate si eficienta.
Apeleaza cu incredere la o firma mutari profesionala
Un plan de actiune este deosebit de util atunci cand incepi procesul de mutare intr-o casa noua sau de relocare birouri. Inainte de a-l schita, este recomandabil sa te consulti cu o firma care activeaza in acest domeniu. Relokat este intotdeauna la dispozitia ta si prin gama larga de servicii oferite, poate prelua o mare parte dintre responsabilitatile care iti revin in cadrul procesului.
Colaborarea cu echipa Relokat te va scapa de grija mutarii mobilei, a impachetarii obiectelor fragile, a depozitarii in siguranta a bunurilor de valoare si a transportului lucrurilor tale dintr-o casa in alta. De asemenea, nu va mai trebui sa te gandesti la numarul de persoane necesar pentru mutarea obiectelor grele, intrucat Relokat va face asta pentru tine.
Daca esti extrem de ocupat/a si nu poti lipsi prea mult de la serviciu, te poti baza pe sprijinul prietenilor din echipa Relokat. Ei vor impacheta lucrurile tale folosind materiale de calitate si vor dezasambla piesele de mobilier, apoi le vor transporta catre noua locuinta respectand toate regulile de siguranta.
Nu trebuie sa-ti faci griji, mobila ta nu va ramane un morman de piese dezasamblate in mijlocul noii case; personalul firmei va reconstrui mobilierul, aducandu-l la starea initiala.
Tot ce-ti ramane de facut este sa te gandesti cum sa-ti transformi noua casa intr-un camin primitor si sa contactezi fima de mutari Relokat!