Un grup de prieteni s-au dus la un restaurant pentru a mânca, dar mare le-a fost surpriza să vadă pe la picioarele lor un șobolan plimbându-se în voie.
Ca să se ”revanșeze” pentru neplăcerea creată, angajații de acolo le-a făcut o reducere de 25% la consumație, în loc să le dea din partea casei, având în vedere că aceștia au văzut un șobolan într-un restaurant unde curățenia ar trebui să fie la ea acasă.
Pe chitanță scria la ”Nume” – ”Văzut șobolan”, apoi le-a scăzut procentajul care reprezenta reducerea.
Managerul restaurantului a spus că știe că a fost o modalitate nepotrivită de a te adresa unui client nemulțumit, și că este o ”adevărată șecție” pentru cel ce a făcut asta. Dar managerul a negat că ar avea vreo problemă cu șobolanii, spunând că angajatul a scris pe chitanță doar ceea ce clientul a pretins că a văzut.
Managerul pretinde că în 14 ani de când are afacerea nu li s-a mai întâmplat așa ceva. A fost sunată protecția consumatorului dar aceștia nu au găsit nimic, managerul încheind: ”Cred că e din cauza vremii, e posibil ca unul dintre ei să fi intrat pe ușa din spate și a rătăcit prin sala de mese și a fost alungat înapoi afară’‘.