In marketing – fie ca vorbim in termeni traditionali, fie ca ne referim la ramura digitala –, scopul final este, fara dar si poate, acela de a creste vanzarile pentru un anumit produs, serviciu ori brand in general si, implicit, incasarile companiei respective.
Insa, dupa cum si literatura de specialitate face distinctie intre obiective si scop, pana la atingerea telului suprem intervine o suita de task-uri specifice care trebuie indeplinite step by step. Cu alte cuvinte, ne referim la o strategie ce presupune bifarea cu succes a anumitor pasi bine stabiliti in prealabil, rand pe rand, transpusi in rezultate graduale.
Spre exemplu, nu putem vorbi despre incasari si profit daca, in primul rand, nu setam cu claritate publicul tinta caruia ne vom adresa. Dupa setarea acestui target, urmeaza punerea in aplicare a unor tehnici pentru generarea si valorificarea brand awareness-ului, prin convertirea lead-urilor obtinute – transformarea publicului tinta (a persoanelor interesate) din pontentiali clienti in clienti efectivi (cumparatori).
Drept urmare, este indicat ca o agentie SEO, care activeaza in definitiv in domeniul marketingului online, sa ofere clientilor sai servicii integrate.
Chiar daca o agentie SEO este axata in special pe optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare, pentru a atinge toate obiectivele propuse si a ajunge la scopul final, specialistii se pot folosi si de alte activitati si instrumente ori tehnici conexe menite sa faciliteze intregul proces.
Iata doar cateva exemple de alte servicii pe care le poate oferi „la pachet” o agentie SEO de top:
- Promovare Social media
Daca un brand nu este prezent pe Facebook, Instagram, TikTok etc., acesta pierde sansa de a construi relatii importante cu viitorii si/sau actualii sai clienti.
- Campanii Google Ads si PPC
Business-urile aflate la inceput de drum, indeosebi, pot obtine astfel un boost de trafic rapid, pentru a pasi cu dreptul in mediul afacerilor online.
- Servicii Design Web
Nu poti avea succes pe Internet daca nu detii un site bine construit atat din punct de vedere tehnic, cat si vizual, care sa fie user friendly. In functie de specificul activitatii tale, o agentie SEO profesionista va prelua inclusiv actualizarea ori crearea de la zero a website-ului dedicat afacerii in cauza.
Concluzia? Numai cu ajutorul unor servicii integrate poti obtine cu adevarat rezultate integrale (complete si „omogenizate”), adica pe toate planurile – comunicare, brand awareness, aspecte tehnice si de design, e-commerce etc.
„Noi credem in rezultate. De fapt, rezultatele ne inspira. Dupa ce au fost definite, ne permit sa ne fixam privirea spre teluri inalte. Dupa ce au fost realizate, acestea ajuta companiile clientilor nostri – si pe a noastra – sa creasca. Dupa ce au fost redefinite, ne inspira din nou. Vom aplica intelegerea noastra obiectivelor clientilor nostri / publicului lor, precum si punctele lor forte competitive la sinteza de idei care genereaza rezultate. Constant in cautarea de noi moduri de a ne conecta cu consumatorii, vom folosi ideile – exprimate creativ, intemeiate strategic si alimentate tehnologic – pentru a schimba minti, pentru a propulsa piete si pentru a modela viitorul.”
iAgency.ro, agentie SEO cu servicii integrate, numarul 1 in Romania