Contactați-ne
ROL.ro
  • Actualitate
  • Ortodoxie
  • Economie
  • Sport
  • IT / Tech
  • Timp liber
Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Ortodoxie
  • Economie
  • Sport
  • IT / Tech
  • Timp liber
Nici un rezultat
Toate rezultatele
ROL.ro
Nici un rezultat
Toate rezultatele

Marketingul online în 10 ani: de la Google, la căutarea după hashtag şi promovarea prin Story

18 iulie 2019
in Special, Timp liber

În urmă cu peste zece ani, marketingul în mediul online se reducea aproape în totalitate la promovarea pe Google – mai ales prin căutarea după cuvinte cheie şi poziţionarea bannerelor pe diferite site-uri. Facebook şi alte reţele de socializare au schimbat însă cu totul regulile.

În România sunt în prezent peste 9,6 milioane de conturi pe Facebook, conform datelor de pe platforma facebrands.ro, în condiţiile în care pragul de un milion de utilizatori a fost atins la sfârşitul anului 2010. Ca atare, în ultimii ani, companiile din România, indiferent de mărime, au înţeles care este potenţialul de business dacă se promovează în mediul online, atât în cadrul Google, cât şi pe reţelele de socializare, şi au început să investească bugete tot mai mari în marketingul digital.

6 ingrediente necesare pentru a prepara o supă cremă de legume

18 ianuarie 2023

Puțini știu! Câte ore trebuie să dormim pe noapte în funcție de vârstă

17 octombrie 2022

Cunoasterea si respectarea regulilor de circulatie, este esentiala pentru siguranta traficului rutier!

14 mai 2021

Copilul calcă spre interior? Ce soluții propun medicii la diagnosticul care îi sperie pe părinți

19 decembrie 2022

„Piaţa locală (de marketing online – n. red.) este pe un trend ascendent. Majoritatea clienţilor noştri cresc anual bugetele, în medie cu 20%, fie pentru a creşte volumul pe canalele actuale, fie pentru a încerca noi canale de promovare, noi surse de trafic: YouTube, Instagram, LinkedIn”, adaugă Răşchitor.

Astfel, fie că este vorba de businessuri aflate abia la început de drum sau de firme care au deja în spate câţiva ani de activitate, acestea mizează pe ambele canale de promovare în mediul online, atât Google, cât şi Facebook, pentru a ajunge la o plajă cât mai mare de potenţiali clienţi. „Folosite la întreaga lor capacitate, Google şi Facebook pot ajuta fie la primele vânzări ale unui business proaspăt lansat, fie la depăşirea pentru prima dată a pragului de 1 milion de euro pe lună în vânzări”, a punctat George Răşchitor.

În cazul start-up-urilor, bugetele pentru promovarea online încep de la 1.000 euro/lună, urmând ca scalarea să se facă pe baza rezultatelor obţinute şi a dezvoltării companiei. Companiile de nivel mediu au în schimb bugete de marketing online de 5.000 – 10.000 euro/lună, în timp ce businessurile mari investesc constant bugete de peste 10.000 euro/lună. „O abordare des întâlnită în rândul magazinelor online este punerea la dispoziţie a unui «buget nelimitat», cu condiţia ca acesta să se încadreze în parametrii optimi ai unui KPI (key performance indicator – n. red.) stabilit iniţial. Astfel, au fost luni în care s-a depăşit pragul de 100.000 euro investiţi în campanii de online marketing. Companiile ce ţintesc volume mari de vânzări investesc pe măsura aşteptărilor. Fără investiţii în promovare, nu poţi menţine nivelul ridicat al vânzărilor”, explică fondatorul Sinaps. De altfel, înainte de a înfiinţa agenţia de marketing digital, el conducea departamentele de marketing şi achiziţii ale unui magazin online important din România.

Mai multe detalii AICI

ShareTweetPinTrimiteTrimite
Urmatorul Articol

După doi ani, grupul Telekom România anunţă o restructurare şi mai dură: aproape 700 de oameni vor fi daţi afară

Tragedie în Argeș: Un tânăr de 30 de ani a murit într-un accident rutier după ce mașina sa a lovit un copac

08

Dana Nălbaru și Dragoș Bucur inovează viața la țară: ușă automată pentru cotețul găinilor și planuri de restaurare a unei case vechi

08

George Simion promite referendum pentru revenirea la turul doi: „Dacă trece, îmi dau demisia”

08

Horoscop Cristina Demetrescu: 4 zodii în fața unui nou început major. Cine are provocări și cine are șansa schimbării

08

Alternativa pentru DN1, de la vis la realitate! Investiție de peste 642 de milioane de lei

09

Ciprian Ciucu: „George Simion este un pericol real pentru România”. Declarații tranșante

08

A fost ales al 267-lea Suveran Pontif al Bisericii Catolice

08

Mircea Câmpeanu, soțul Mariei Ciobanu, a murit la 86 de ani

08

Răsturnare de situație în PSD: Un lider important îl susține pe Nicușor Dan în turul doi al alegerilor prezidențiale

08

Trucul surprinzător al bucătarilor profesioniști: De ce să adaugi făină în tigaie atunci când prăjești ochiuri

10
ROL.ro

© 1998-2025 ROL.ro | Contact

  • Ortodoxia.me
  • DailyNews.ro
  • Femina.ro
  • Travel.ro
  • Cinema.ro

  • Termeni si Conditii
  • Informatii Cookies
  • Politică de Confidențialitate
  • ANPC
  • Contact

Urmariti-ne

Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Ortodoxie
  • Economie
  • Sport
  • IT / Tech
  • Timp liber
Contactați-ne

© 1998-2025 ROL.ro | Contact

Acest site foloseste cookies respectand Regulamentul (UE) privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii aici