În ultima vreme au ieșit la iveală tot felul de detalii interesante despre situația hipermarketului din Odorheiu Secuiesc care a provocat imensul scandal în România.
În primul rând au fost identificați și alți clienți care s-au plâns că angajații hipermarketului nu vorbesc limba română, totul după ce un vlogger din Cluj s-a filmat în timp ce comanda o porție de mici de la un cunoscut lanț de hipermarketuri din Odorheiu Secuiesc și a fost refuzat fiindcă nu vorbea în limba maghiară. Ulterior s-a dovedit că tânărul venise înainte de deschiderea oficială a grill-ului, acesta fiind motivul ,,adevărat” pentru care angajata a refuzat să-l servească pe client.
Cu toate acestea, inspectorii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC) s-au sesizat în baza filmarii, astfel că, vinerea trecută, aceștia au efectuat un control la hipermarketul cu pricina, din Odorheiu Secuiesc. Ce au descoperit după ce au supravegheat o vreme activitatea magazinului? Un client român nu s-a putut înțelege cu vânzătoarea, astfel că inspectorii ANPC au intervenit și au sancționat hipermarketul.
Sorin Susanu a dezvăluit că situația este, de fapt, mult mai gravă: așa se întâmplă la toate magazinele din zonă. Tot acum a ieșit la iveală că hipermarketul a mai fost amendat și în 2015 pentru ,,reclame și pliante realizate exclusiv în limba maghiară”.
Site-ul Bugetul.ro a intrat în posesia unei fotografii care întărește această ipoteză și îi enervează pe români. Iată imaginea:
https://www.youtube.com/watch?v=yflC_demZ_c