Orice brand care se respecta si isi trateaza clientii cu maximum de profesionalism cauta sa se reinventeze constant si sa isi diversifice oferta, astfel incat sa raspunda tuturor cerintelor si dorintelor acestora. Este si cazul Vascar, unul dintre cei mai importanti producatori de mezeluri, specialitati din carne, conserve, semipreparate si carne fresh din Romania, companie cu o experienta indelungata si o istorie bogata, inceputa tocmai in anul 1984.
In urma cu 8 ani, dupa un proces de rebranding corporate si de produs, a aparut cel de-al doilea brand al companiei, Moldova in Bucate, iar doi ani mai tarziu, mai exact in anul 2015, s-a lansat gama completa premium Moldova in Bucate.
Brandul premium Moldova in Bucate de la Vascar contine o gama larga de produse, deopotriva hranitoare, gustoase si sanatoase, precum specialitati din carne, conserve, semipreparate, mezeluri si carne fresh. Dintre acestea, amintim: snitele, cotlete, ceafa de porc si carne tocata de porc/vita; conserve din carne de porc/vita; spata, pulpa, piept, muschiulet, cotlet si ceafa de porc (mangalita); pate de pui/porc/gasca/vegetal; preparate (carnati, crenvursti, parizer, salam, muschi file).
In plus, gama contine si mancaruri la conserva, precum varza cu ciolan, mazare cu pui/vita, chiftelute, sarmalute, fasole cu costita/carnaciori, tocanita, ghiveci sau ciorbe, dar si o serie de semipreparate pregatite de celebrul chef Horia Varlan. Printre acestea, se numara micii taranesti, carnatii taranesti cu busuioc, carnaciorii de casa picanti sau burgerii 100% antricot de vita. Toate aceste produse sunt disponibile in magazinele proprii Vascar din regiunea Moldovei, dar si in toata tara, in hypermarket-urile Carrefour, Auchan, Cora si Kaufland.
Ciuburciu (Vascar): “Am crescut notorietatea companiei de la nivel regional la nivel national”
Vlad Ciuburciu spune ca una dintre cele mai mari realizari profesionale ale sale, in cei aproape patru ani de cand conduce brandul vasluian din pozitia de Director General, este aceea ca a adus notorietatea Vascar de la nivel regional la nivel national. “Cea mai mare reusita de pana acum este aceea ca, alaturi de colegii mei, am creat un nou brand in cadrul companiei – Moldova in Bucate, pe care am reusit sa il aducem la nivel national. Pana la un punct, Vascar era o companie relevanta doar la nivel regional, insa provocarea a fost sa crestem in cifre si notorietate, iar toti romanii sa auda de noi si sa ne aprecieze produsele”, spune tanarul manager.
Mai mult decat atat, in anul 2018, s-a lansat o extensie a gamei Moldova in Bucate, care poarta denumirea de “Alege natural, fara E-uri”. Vlad Ciuburciu explica: “Este o linie de produse 100% naturale, complet fara E-uri. Acestea nu contin aditivi si conservanti, ci numai ingrediente de cea mai buna calitate. Pozitionarea gamei este foarte clara: fara E-uri inseamna o eliminare completa a acestora, nu doar inlocuirea unora cu altele. Iar clientii au observat si au apreciat acest lucru”.
Directorul General Vascar a mai precizat ca aceasta extensie de gama, care contine produse bogate si savuroase, din carne atent selectionata si condimente naturale, se adreseaza cu precadere clientilor din noile generatii, din ce in ce mai preocupati de ceea ce consuma.