Parcul Industrial ROMAN Brașov are, pe lângă tradiția de aproape 90 de ani, și o istorie foarte zbuciumată.
Cu toate acestea, întreprinderea a supraviețuit perioadei post-comuniste, însă nu se poate spune că uzina o duce prea bine, căci în acest moment, firma este în insolvență.
Dar, inginerii brașoveni nu se dau bătuți și vor să cucerească piețele de peste hotare. Uzina a trimis anul acesta în teste mai multe camioane, în Orientul Mijlociu și în Asia de Sud-Est.
Iată cum arată modelele „made in Romania” ajunse pe piața din Asia.
Roman 38.400VF
Aceste unități au linia dinamică alcătuită din motor diesel MAN, Euro 5, cu o putere de 400CP și transmisie automată Allison 4000. Formula roților este 8×4, cu un ampatament între axa doi și axa trei de 5090mm.
Masa totală a acestui vehicul este de 38 de tone. Întrucât este echipat cu sistem Hook Loader, el este recomandat pentru transportul containerelor.
Roman 22.330 DFAEG
Linia dinamică este alcătuită din motor diesel MAN, Euro 3, cu o putere de 330CP și o cutie de viteze ZF 9S1310. Formula roților este 6×6, cu un ampatament între axa unu și axa doi de 4290 mm. Masa totală a acestui vehicul este de 22 de tone. Fiind echipat cu o platformă cu covergi, el este recomandat pentru transportul echipamentelor speciale și a soldaților.
Roman 32.430 DFAES
Linia dinamică alcătuita din motor diesel MAN, Euro 3, cu o putere de 430CP și o cutie de viteze ZF 16 S 2231 OD. Formula roților este 6×6, cu un ampatament între axa unu și axa doi de 4040mm.
Masa totală a acestui vehicul este de 32 de tone (91 tone autotren). Fiind echipat cu echipament de remorcare, vehiculul este recomandat pentru intervenții speciale tip Recovery.
Sursa: greatnews.ro