Schimbarea zodiilor se explică prin faptul că efectul de rotaţie al Pământului a generat, în timp, un decalaj între momentul în care o anumită constelaţie se află în spatele Soarelui şi perioada calendaristică, care acum este de aproape o lună.
Iată care ar trebui de fapt să fie zodiile, în funcţie de calendar:
Capricorn: 21 ianuarie – 16 februarie
Vărsător: 17 februarie – 12 martie
Peşti: 13 martie – 18 aprilie
Berbec: 19 aprilie – 14 mai
Taur: 15 mai – 21 iunie
Gemeni: 22 iunie – 20 iulie
Rac: 21 iulie – 10 august
Leu: 11 august – 16 septembrie
Fecioară: 17 septembrie – 31 octombrie
Balanţă: 1 noiembrie – 23 noiembrie
Scoprion: 24 noiembrie – 29 noiembrie
Ophiuchus (Purtătorul de Şarpe): 30 noiembrie – 18 decembrie
Săgetător: 19 decembrie – 20 ianuarie.
Cea de-a 13-a zodie nu este o invenţie a zilelor noastre, căci ea a aparţinut iniţial zodiacului, dar a fost exclusă intenţionat în urmă cu aproape 2000 de ani, chiar dacă se pare că Soarele trece prin faţa ei după ce depăşeşte costelaţia Scorpionului.
Se pare că acesta a fost doar un „moft” din partea astrologilor greci, care au vrut să împartă traseul circular al astrului luminos în 12 părţi egale, fiecare având câte 20 de grade, potrivit a1.ro.
Sursa: a1.ro
CITEȘTE ȘI:
Storc bani din like-uri! Tu dai like și ei fac bani! Cât câștigă vedetele din România pe Facebook cu ajutorul nostru! Gina Pistol e ieftină pe lângă Victor Slav, pe când Cruduța… Nimeni nu știe asta
Activitatea pe Facebook a vedetelor autohtone este urmărită de sute de mii de utilizatori, mai mult sau mai puțin „fani”. Având atâtea like-uri, vedetele își pot folosi paginile pentru a promova produse sau servicii. Cu inteligență și disponibilitate reușesc, practic, să își transforme celebritatea în bani reali…
Un „share”, un „tag” sau un „share location” capătă o altă valoare pe pagina de Facebook a unei vedete. Nici una dintre acestea nu e degeaba. Cântăreţii, actorii, starletele şi mai ales asistentele TV au dezvoltat o adevărată industrie a like-urilor. De fiecare dată când pe pagina lor oficială apare numele unui salon cosmetic, al unei mărci de haine sau orice alt tip de firmă dispusă să scoată bani din buzunar, vedeta face bani, fiindcă fiecare click are un preț.
Bianca Drăgușanu? Soția lui Victor Slav avea o perioadă în care posta aproape săptămânal numele unui salon de înfrumusețare, sau lăuda preparatele unui anume restaurant. De câte ori se întâmplă asta, în contul ei mai intră 500-1.000 de euro. Ea e fericită în timp ce “angajatorul” plătitor e mulţumit că numele lui a fost văzut de peste jumătate de milion de români, câţi urmăresc pagina Biancăi.
Oana Zăvoranu? Deși are doar jumătate din urmăritorii și fanii Biancăi, Zăvoranca face cam tot atâția bani, chiar dacă nu prea e înghesuială la ea pe pagină în ceea ce privește ofertele.
Mult mai ieftine sunt Gina Pistol, cu doar 30.000 de fani, al cărei tarif ar fi de 100 de euro pe postare, Iulia Vântur, care pentru cei 235.000 de “followeri” ar percepe în jur de 300 de euro, în funcţie de firma care o ofertează, şi Ruby, care, culmea, ar lua doar 200 de euro pentru milionul ei de aprecieri virtuale, potrivit fanatik.ro.
În ceea ce-i priveşte pe bărbaţi, cel mai scump e Victor Slav, care precepe în jur de 500 de euro pe postare şi ajunge şi la 1.000, mai ales când acceptă să promoveze produse dedicate sportivilor celor peste 730.000 de urmăritori virtuali. Amicul său Bogdan Vlădău ia doar 300 de euro pentru acelaşi gen de înţelegeri, iar Dorian Popa, la fel de musculos ca ei, merge şi pe 200, scrie libertatea.ro.
Se pare că singura care nu s-a prins că din facebook se fac bani buni este Daniela Crudu, care postează pe gratis, potrivit apropiaţilor ei, dacă este rugată să facă un pustiu de bine postând ceva, o face fără pretenţii financiare. Iar asta în ciuda faptului că a reuşit să adune peste 130.000 de like-uri.
Sursa: libertatea.ro