Adriana a murit la 19 ani! „A trebuit să pierdem o viaţă ca să se asfalteze o groapă“. Cum a murit tânăra din Slatina și ce spun autoritățile despre tragicul accident:

Adriana a murit la 19 ani! „A trebuit să pierdem o viaţă ca să se asfalteze o groapă“. Cum a murit tânăra din Slatina și ce spun autoritățile despre tragicul accident:

O tânără de doar 19 ani și-a găsit sfârșitul pe un drum neasfaltat și plin de gropi, despre care se spune acum că ar fi fost cauza accidentului în care aceasta a murit. Autoritățile, însă, nu cred această versiune a poveștii.

Adriana Vîlcea a murit pe 21 mai, în timp ce se afla într-o mașină alături de iubitul ei, pe Drumul Județean 56A situat între localitățile SChitu și Șerbănești, Olt.

În timp ce se afla la volan, tânăul în vârstă de 20 de ani a pierdut cntrolul volanului, carosabilul fiind umed, a pătruns pe contrasens, a lovit un parapet și a ajuns într-o vale. În urma impactului, Adriana și-a pierdut viața, fiind aruncată din mașină.

Polițiștii sunt de părere că și viteza neadaptată la condițiile de drum și poate chiar și „alte preocupări care e posibil să-i fi distras atenţia“ tânărului șofer ar fi cauzele accidentului.

Iubitul Adrianei a povestit în fața polițiștilor că intenționa să evite coliziunea cu un autoturism venit din sens opus, pătruns pe contrasens, care încerca să ocoleasca o porțiune de drum neasfaltată. Șoferul care a fost martor la accident și care a oprit pentru a le oferi ajutorul a contrazis această variantă. Nici oamenii legii nu au putut identifica o altă mașină care să fie implicată în accident, motiv pentru care povestea tânărului nu părea ușor de crezut.

Mai mult, mașina în care cei doi se aflau nici măcar nu era a tânărului de 20 de ani, ci a unui prieten de-al său. Acesta a postat un mesaj pe contul său de socializare în care dă anumite detalii despre cealaltă mașină posibil implicată în accident, dar și despre suspiciunile lui legate de contribuția autorităților, motivând că porțiunea din drum neasfaltată până la momentul accidentului a fost acoperită chiar a doua zi după eveniment.

„Va puneți măcar întrebarea de ce ziua urmatoare s-a asfaltat groapa de la locul accidentului? Ziua următoare. A trebuit sa pierdem o viața ca sa se asfalteze o groapa de 1 metru decopertată de aproximativ 2 luni. Masina are o culoare gri și era de caroserie medie,cum am spus, din păcate nu pot sa spun numărul de înmatriculare sau modelul”, se arată în mesajul lui Constantin Manu, prietenul a cărui mașină a produs accidentul.

Reacția autorităților după teribilul accident
Directorul Direcţiei Tehnice din cadrul Consiliului Judeţean Olt a declarat că drumul pe care a avul loc accidentul este în lucru, fapt anunțat Poliției Române. De asemenea, acesta mai spune că porțiunile de drum neasfaltate sunt semnalizare corespunzător, ba chiar porțiunea respectivă ar fi fost desoperită de doar cîteva zile, și nu de două luni, cum spune prietenul șoferului care a produs accidentul.

„Drumul este semnalizat, şi la intrarea de la Brebeni, şi la intrarea dinspre Greci, e drum în lucru, drum cu limitări de viteză, pe 8 km. Drumul este cu marcaj rutier. Accidentul s-a produs la un pod în aliniament, drumul are şi marcaj axial, iar banda pe care circula el nu avea nicio problemă, era asfalt turnat, pentru că ei se duc cu un fir şi se-ntorc cu al doilea fir. Acum au venit cu reparaţie pe firul al doilea. Pentru că în ziua aia a plouat, n-au putut să toarne asfalt, vineri a plouat, au turnat sâmbătă. Faza că venea unul din faţă, că venea unul pe banda lui… Nu e urmă de frânare, nu e nimic-nimic-nimic. Acum, dacă era cineva care a greşit, nu oprea să vadă – «Bă, ce făcură oamenii ăia aici?»“, a declarat directorul din cadrul CJ Olt, Cornel Motoi, pentru Adevărul.

Ancheta deschisă în urma acestui accident va releva adevăratele circumstanțe, tânărul șofer urmînd a fi din nou audiat după ce va fi externat din spital.