Contactați-ne
  • Actualitate
  • Ortodoxie
  • Economie
  • Sport
  • IT / Tech
  • Timp liber
Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Ortodoxie
  • Economie
  • Sport
  • IT / Tech
  • Timp liber
Nici un rezultat
Toate rezultatele
Nici un rezultat
Toate rezultatele

Acest bărbat din Vrancea a primit o factură la curent de 76 de milioane de euro! Cum a fost posibil așa ceva

20 ianuarie 2023
in Actualitate

Romică Păduraru din Adjud, județul Vrancea,  a avut parte de șocul vieții lui atunci când a primit factura la curent electric. Cetățeanul are de plătit 76 de milioane de euro, perioada de facturare fiind de 5 luni.

Bărbatul este proprietarul unei brutării și a unei pizzerii, ambele fiind pe aceiași adresă, în Adjud, însă factura de energie electrică nu a depășit niciodată suma de 1.000 de lei.

Factură de 76.000.000 de euro pentru un bărbat din Vrancea

Spre fericirea bărbatului, furnizorul de energie electrică a anunțat că este vorba despre o eroare de calcul. Nu a durat mult până când bărbatul a primit factura corectă. Vrânceanul a povestit că șocul a fost destul de mare, mai ales că la mijloc este afacerea familiei.

„În decembrie, pe 20, mi-au venit facturile alea cu niște sume de am paralizat când le-am văzut, una de 76 milioane de euro. După care, la o săptămână, a venit cu minus… cum ar veni le-au stornat.

Șocul e când le vezi. Sumele alea. Mi se pare că cei care emit facturile astea fac abuz în serviciu și neglijență. Mi se pare urât din punct de vedere emoțional, oamenii suferă un șoc. Vă dați seama că mi s-a ridicat glicemia cred că la 400 când am văzut așa ceva și am rămas șocat, pentru că mă gândeam de unde să fac rost de bani”, a spus Romică Păduraru.

Reprezentanții companiei de energie electrică au oferit primele declarații și au mărturisit că regretă cele întâmplate și își asigură clienții că vor depune toate eforturile a le oferi un serviciu de calitate în condiții optime.

„Factura clientului non-rezidențial a fost stornată în cursul lunii decembrie, a doua zi după ce a fost identificată eroarea, iar acestuia i-a fost transmisă factura corectă. Menționăm că a fost o situație punctuală. Regretăm eroarea și asigurăm clienții că depunem toate eforturile pentru a le oferi un serviciu de furnizare de energie electrică în condiții optime”, a precizat Enel România pentru Digi24.

Urmatorul Articol

Ce sumă a fost obligat să lase bacșiș un client, pentru o notă de 159 de lei, într-un restaurant din Centrul Vechi din București. A venit direct pe nota

Părintele Calistrat: „Rugăciunea de Aur este fix la miezul nopţii!” Rosteşte-o acum şi ai să vezi ce putere are:

18

Alimentul care te ține departe de țânțari chiar și când ai geamurile deschise. Trucul care te scapă de cheltuieli

08

Poveste de viata: “Am 50 de ani și nu am copii. Dar nu trebuie să te plângi de mine — dimpotrivă, mă simt foarte fericit”

13

Horoscop JOI, 23 mai 2024. Decizie importantă în afaceri şi o moştenire neaşteptată

23

Cum alegi cele mai bune plase de mini fotbal

02

Alocaţii iunie 2025. Se amână plata banilor. Când se virează pe card cei 719 lei

16

Moșii de vara 2025: Ce trebuie să dăm de pomană pe 7 iunie

03

Ce pensie primește un român care a lucrat doar 5 ani

03

Pensionarii care primesc bani în plus în fiecare lună: Anunțul făcut de Casa Națională de Pensii Publice

28

Comuna superbă din România care a rămas aproape pustie. De ce au plecat tinerii: „Acum ce să facă?”

29

© 1998-2025 ROL.ro | Contact

  • Ortodoxia.me
  • DailyNews.ro
  • Femina.ro
  • Travel.ro
  • Cinema.ro

  • Termeni si Conditii
  • Informatii Cookies
  • Politică de Confidențialitate
  • ANPC
  • Contact

Urmariti-ne

Nici un rezultat
Toate rezultatele
  • Actualitate
  • Ortodoxie
  • Economie
  • Sport
  • IT / Tech
  • Timp liber
Contactați-ne

© 1998-2025 ROL.ro | Contact