Construirea inteligentă a legăturilor interne orientate către procesul optimizării SEO poate avea un impact semnificativ asupra clasamentului și traficului atras într-un site de prezentare sau un magazine online. Optimizarea precară a link-urilor interne ridică o serie de probleme, de la fluxul din pagini și până la pierderi semnificative de trafic. În mod evident, în faza auditului SEO pot fi detaliate pe larg astfel de aspecte problematice, însă este important ca fiecare deținător de site să cunoască semnele ce antrenează prăbușirea magazinului său online.
Legăturile interne sunt legături către diverse pagini ale aceluiași site. Acestea joacă un rol natural în experiența de navigare a utilizatorului.
Conform studiilor întreprinse de specialiștii din spatele platformei https://www.realizaresiteweb.com/ asupra site-urilor și magazinelor din portofoliu, de la crearea unui site sau magazin online și până la a putea monetiza traficul înregistrat, este nevoie de o perioada în care motorul de căutare să îi atribuie acestuia un vot de încredere (autoritate). Deși campaniile de optimizare seo Off Page sunt vitale pentru obținerea unei poziții superioare în paginile cu rezultate, acestea nu promit un succes răsunător în absența unei arhitecturi clare a site-ului, una care precedă maniera pe baza căreia cel mai mare motor de căutare decide pozițiile tuturor site-urilor.
Peste 30% din totalul magazinelor online prezintă dificultăți de navigare
La momentul unui audit SEO, cele mai mari probleme sunt înregistrate în privința dificultăților la navigarea în site (absența navigării “drop-down”). Navigarea prin drop-down nu se aplică tuturor site-urilor, dar funcționează bine pentru site-urile de comerț electronic. Paginile cu produse și categorii ar trebui să limiteze legăturile pe care le-au îndreptat către pagini importante. În urma unui research al cuvintelor cheie relevante, se pot descoperi volumele de căutar lunare și se poate, astfel, înțelege rentabilitatea investiției (ROI) a seturilor de produse.
Plasarea inteligentă a link-urilor interne antrenează traficul în site
Există site-uri care rămân “legate” de zona de conținut a paginii de pornire (homepage), de locațiile secundare și câteva produse. Un pas deosebit de important în cazul acestora este plasarea de link-uri interne către subcategorii. Principiul este acela de a profita de ponderea zonei unde au fost plasate. Deși majoritatea acestor pagini sunt deja conectate la partea superioară a site-ului, plasarea lor într-o locație cheie și foarte vizibilă din pagina de pornire le ajută să fie mai autoritare. La fel cum conținutul în locații foarte vizibile conduce traficul, același lucru se întamplă și în cazul legăturilor interne, care conduc utilizatorii către subcategoriile cheie.
Secțiuni suplimentare pentru facilitarea navigării în magazinul online
O strategie speculată de experții în servicii de optimizare seo este reducerea numărului de link-uri din navigatorul stâng pe paginile interne. Cu alte cuvinte, nu ar trebui ca link-urile interne să transfere autoritate către subcategoriile cu volum redus de trafic. În mod evident, nu poate fi anticipat un succes din simpla ajustare a acestui aspect, dar mișcarea a câteva de poziții poate duce la câștiguri semnificative din trafic.
Rezultatele testate de Webdesk Agency
Modificările simple, dar semnificative, au ajutat agenția Webdesk să desăvârșească succesul multor afaceri online. În mod evident, crearea unui site de prezentare a serviciilor sau implementarea unui magazin online constituie o strategie importantă în măsura în care facilitează accesul utilizatorilor și stimulează, astfel, traficul. Totuși, în urma unei cercetări amănunțite, specialiștii au declarat că este vitală adăugarea câtorva linkuri către categorii cheie într-o zonă vizibilă a paginii principale atunci când vine vorba de clasamente. Statisticile obținute relevă că, la o lună de la implementarea strategiei, site-urile din portofoliul Webdesk și-au îmbunătățit pozițiile, totul grație unor schimbări destul de clare ale structurii interne a site-ului web promovat.
Când vine vorba de legăturile interne și meniurile drop-down, experții în optimizare SEO Webdesk vă vor furniza cele mai eficiente strategii de fluidizare a traficului în site-ul web. Fiecare link pe care îl adăugați diluează legăturile deja existente, astfel că este deosebit de important să se ia în considerare limitarea legăturilor către paginile noi. Legăturile interne plasate în locații vizibile sunt mult mai valoroase decât cele ascunse, întrucât Google prioritizează conținutul relevant și link-urile ce îi completează importanța în fața intereselor utilizatorului.