În ultima săptămână, aproximativ 30 de curse ale Wizz Air au fost anulate, în total peste 350 de zboruri au fost amânate. Astăzi, a fost din nou scandal pe aeroportul Otopeni, după ce zborurile low-cost a sute de români au fost amânate înainte de îmbarcare, fără să li se ofere vreo explicație. Ce declarații a făcut președintele ANPC despre această situație.
Tot mai mulți români suferă din cauza problemelor pe care cursele Wizz Air le au de ceva vreme. Sute de persoane sunt disperată că nu pot ajunge la destinație și se confruntă cu sute de amânări și anulări. În utlima perioadă, zborurile par a fi o „ruletă rusească”.
Scandal pe aeroportul Otopeni
Astăzi, un nou scandal pe aeroportul Otopeni. Încă de azi noapte, sute de oameni așteaptă un răspuns, după ce zborurile lor low-cost le-au fost amânate înainte de îmbarcare, fără vreo explicație.
Așteptăm ca cineva să se ocupe de nenorociți ăștia care stăm aici. Este lume care e la a treia anulare, care ar putea fi mai nemulțumiți decât mine, cred”, spune o femeie, scrie antena3.ro.
“Sunt însărcinată. Am așteptat aici, așa sunt de venită de la 4:00 și își bate joc de noi. Efectiv bătaie de joc. Altceva nu se întâmplă. Deci cu 5min înainte să merg în vamă, ei au trimis mesaj că a onorat zborul. E posibil așa ceva”, spune o altă femeie.
Un bărbat a declarat, potrivit aceleiași surse mențioante anterior, că încearcă să facă reclamație către autoritățile aeroportului în așa fel încât să nu se mai repete procedurile, de fapt, lipsa de procedură în caz că se mai întâmplă să se anuleze câte un zbor.
Reacția ANPC despee această situație
Președintele ANPC, Horia Constantinescu, a spus ce se poate face în aceste situaţii.
“Nu vreau să pară că suntem dezinteresați sau că nu vrem să facem nimic, pentru că inclusiv în cursul zilei de sâmbătă, căutând prin mail-urile celor de la Wizz Air, am luat legătura cu unul dintre cei cu care am stat de vorbă la nivelul anului trecut. I-am furnizat numărul meu de telefon. Era vorba atunci de cursa anulată la Lisabona. Ne-au promis că vor lua toate măsurile atât de rambursare a sumelor de bani datorate, conform regulamentelor europene în vigoare, cât și să ia contact cu cei aflați în situații ca aceea, tocmai pentru a nu se simți abandonați pe aeroport, a le furniza apă în această perioadă caniculară a anului.”, a spus Horia Constantinescu, președintele ANPC, potrivit aceleiași surse menționate anterior.