Românii au întâmpinat o problemă foarte mare, în ultimele luni, respectiv lipsa facturilor de energie electrică. Din acest motiv, ministrul Energiei, Virgil Popescu, a venit cu o serie de rezolvări care speră să fie adoptate și de companiile ce furnizează un astfel de serviciu.
În ultima perioadă, din ce în ce mai multe persoane s-au plâns de faptul că furnizorii de energie electrică nu au mai emis facturile lunare, ceea ce a dus la un sold mai mare pentru cetățeni. Astfel, specialiștii au făcut tot posibilul pentru a descoperi cum poate fi rezolvată o asemenea problemă fără ca populația să aibă foarte mult de suferit.
Ministrul Energiei vine cu o soluție pentru cei care nu și-au primit facturile pentru curentul electric
Recent, doi dintre furnizorii care le oferă românilor posibilitatea de a utiliza curentul electric au anunțat faptul că vor opta pentru eșalonarea facturilor din ultimele 4-5 luni. Din păcate, nu toți furnizorii au adoptat o astfel de metodă, tocmai de aceea, Virgil Popescu a făcut câteva declarații cu privire la acest aspect, dezvăluind soluțiile sale.
„Le-aş transmite furnizorilor să ia modelul şi celor de la Electrica, şi celor de la Hidroelectrica, care au ieşit cu un comunicat şi au spus că românii care nu au primit facturi, pentru că nu este vina românilor că nu au primit facturile la timp, nu vor plăti penalităţi şi vor putea reeşalona la plată, dacă sumele sunt foarte mari”, a transmis Virgil Popescu, Ministrul Energiei.
Compania Electrica Furnizare a trimis pe data de 14 octombrie un comunicat către ANPC în care îi informează pe toți cei care au trimis reclamații faptul că vor avea posibilitatea de a achita eșalonat toate facturile restante, astfel încât, nu vor exista probleme foarte mari din punct de vedere financiar. Tot ceea ce au de făcut cetățenii este să trimită o cerere pe adresa de e-mail destinată clienților Electrica.