Deși sunt atâtea probleme pe căile ferate din România, pe lista de investiţii a companiei de stat se aruncă bani inutil.
CFR a investit 2 milioane de euro într-o gară, deși trenul n-a mai trecut pe acolo de 14 ani. Ba mai mult, stația are și un angajat.
Gara se află într-o localitate la frontiera cu Ucraina. După ce a fost modernizată şi abandonată, clădirea este păzită acum să nu fie vandalizată.
Andrei Tatar, localnic: ”Când era locomotiva de abur foarte bune erau condiţiile, deşi erau vagoane de tip vechi aveam încălzire în ele.
După ce a venit comunismul din plin şi îngheţam în vagoane, numai primăvara am văzut afară”.
Deși nu mai funcționează din 2017, lucrările de modernizare au început cinci ani mai târziu.
Andrei Tatar, localnic: ”Au băgat încălzire centrală, au băgat gardul până la graniţa cu Ucraina în 2 părţi, camere de supraveghere, tot şi gara era închisă deja”.
Nici viceprimarul din Câmpulung nu înțelege cum pot plăti un angajat, în condițiile în care nu au avut vreo activitate.
Chiar dacă gara a fost modernizată, șinele și împrejurimile gării sunt în paragină.
Megyeri Sandor, viceprimar Câmpulung la Tisa: ”Noi de la Primărie mai multe sesizări am făcut ca să cureţe măcar, ce să tai că deja s-a făcut pădure”.
Renovarea gării a fost prevăzută în proiectul de securizare a graniţelor, în vederea aderării României la spaţiul Schengen, Câmpulung la Tisa fiind ultima stație din România.