Imaginile de la un spectacol al Lorei, de la Sala Palatului, din 2017 au rămas în istorie! Frumoasa cântăreață s-a îmbrăcat într-o piesă vestimentară foarte mulată, care nu lăsa loc pentru imaginație. Deși vedeta serii a fost Lora, evenimentul „Damian & Brothers – Gypsy Rock”, care a avut loc pe 31 martie 2017, la Sala Palatului din Bucureşti, s-a ridicat la nivelul aşteptărilor. Alături de Damian şi de orchestra lui, pe scenă au urcat mai mulţi artişti consacraţi, cum ar fi Smiley, Grasu XXL, Alina Eremia, Cristina Bălan, Delia, Loredana, Connect-R, Nicole Cherry, Feli, Cristina Bălan sau Cornel Ilie.
Deși vocea ei a fost de nota 10, vestimentația ei, mai mulată decât era cazul, a trădat-o atunci când a îngenuncheat, oferind, astfel, celor din primul rând un cadou pe care nu știm dacă și-l doreau.
Ce-i drept, Lora a fost „înţepată” pentru apariţia ei. „După încă o repriză cu lăutari şi atât a apărut pe scenă prima invitată care a făcut show. Lora, brunetă, sexy şi dezbrăcată provocator (că îmbrăcată n-am cum să zic că a fost) a cântat „Araclema” în ţigăneşte. Şi a cântat cu foc şi cu plăcere. Mie îmi place din ce în ce mai mult de ea ca artist”, a scris Dan Finţescu în recenzia lui.
Iată câteva imagini:
CITEȘTE ȘI:
Storc bani din like-uri! Tu dai like și ei fac bani! Cât câștigă vedetele din România pe Facebook cu ajutorul nostru! Gina Pistol e ieftină pe lângă Victor Slav, pe când Cruduța… Nimeni nu știe asta
Activitatea pe Facebook a vedetelor autohtone este urmărită de sute de mii de utilizatori, mai mult sau mai puțin „fani”. Având atâtea like-uri, vedetele își pot folosi paginile pentru a promova produse sau servicii. Cu inteligență și disponibilitate reușesc, practic, să își transforme celebritatea în bani reali…
Un „share”, un „tag” sau un „share location” capătă o altă valoare pe pagina de Facebook a unei vedete. Nici una dintre acestea nu e degeaba. Cântăreţii, actorii, starletele şi mai ales asistentele TV au dezvoltat o adevărată industrie a like-urilor. De fiecare dată când pe pagina lor oficială apare numele unui salon cosmetic, al unei mărci de haine sau orice alt tip de firmă dispusă să scoată bani din buzunar, vedeta face bani, fiindcă fiecare click are un preț.
Bianca Drăgușanu? Soția lui Victor Slav avea o perioadă în care posta aproape săptămânal numele unui salon de înfrumusețare, sau lăuda preparatele unui anume restaurant. De câte ori se întâmplă asta, în contul ei mai intră 500-1.000 de euro. Ea e fericită în timp ce “angajatorul” plătitor e mulţumit că numele lui a fost văzut de peste jumătate de milion de români, câţi urmăresc pagina Biancăi.
Oana Zăvoranu? Deși are doar jumătate din urmăritorii și fanii Biancăi, Zăvoranca face cam tot atâția bani, chiar dacă nu prea e înghesuială la ea pe pagină în ceea ce privește ofertele.
Mult mai ieftine sunt Gina Pistol, cu doar 30.000 de fani, al cărei tarif ar fi de 100 de euro pe postare, Iulia Vântur, care pentru cei 235.000 de “followeri” ar percepe în jur de 300 de euro, în funcţie de firma care o ofertează, şi Ruby, care, culmea, ar lua doar 200 de euro pentru milionul ei de aprecieri virtuale, potrivit fanatik.ro.
În ceea ce-i priveşte pe bărbaţi, cel mai scump e Victor Slav, care precepe în jur de 500 de euro pe postare şi ajunge şi la 1.000, mai ales când acceptă să promoveze produse dedicate sportivilor celor peste 730.000 de urmăritori virtuali. Amicul său Bogdan Vlădău ia doar 300 de euro pentru acelaşi gen de înţelegeri, iar Dorian Popa, la fel de musculos ca ei, merge şi pe 200, scrie libertatea.ro.
Se pare că singura care nu s-a prins că din facebook se fac bani buni este Daniela Crudu, care postează pe gratis, potrivit apropiaţilor ei, dacă este rugată să facă un pustiu de bine postând ceva, o face fără pretenţii financiare. Iar asta în ciuda faptului că a reuşit să adune peste 130.000 de like-uri.