Fosta mașină a lui Nicolae Ceaușescu era marca Khodro Paykan și a fost vândută în anul 2014, în cadrul unei licitații, pentru suma de 37.000 de euro, plus taxe, deci un total de peste 40.000 de euro.
Khodro Paykan era marca pe care o realiza Iranul la sfârșitul anilor ’60 cu licenta Hillman, un producător din Anglia. Mașina care a fost descoperită abandonată în București a fost primită în dar de Nicolae Ceaușescu în anul 1974.
Povestea ei este una complicată: după Revoluție, ea a rămas în posesia Statului, însă în 1994 ea a fost scoasă la vânzare, dar a fost vândută abia în 1996, moment din care a trecut prin mai multe mâini private, vreme în care i-a crescut și numărul de kilometri.
În 2014, prin intermediul casei Artmark, ea a fost vândută pentru suma de 37.000 de euro, în cadrul unei licitații, după ce au fost primite 45 de oferte crescătoare, potrivit realitatea.net.
Imediat după licitație a apărut zvonul că ea ar fi fost achiziționată de către un cuplu din Iran care colecționa automobile de epocă. Însă acum, în 2017, ea a fost găsită abandonată în București, în stare proastă. Cei care au găsit-o au văzut că este mâncată de rugină și este aproape îngropată de frunze.
Iată cum arată acest automobil atât de special înăuntru:
CITEȘTE ȘI:
Storc bani din like-uri! Tu dai like și ei fac bani! Cât câștigă vedetele din România pe Facebook cu ajutorul nostru! Gina Pistol e ieftină pe lângă Victor Slav, pe când Cruduța… Nimeni nu știe asta
Activitatea pe Facebook a vedetelor autohtone este urmărită de sute de mii de utilizatori, mai mult sau mai puțin „fani”. Având atâtea like-uri, vedetele își pot folosi paginile pentru a promova produse sau servicii. Cu inteligență și disponibilitate reușesc, practic, să își transforme celebritatea în bani reali…
Un „share”, un „tag” sau un „share location” capătă o altă valoare pe pagina de Facebook a unei vedete. Nici una dintre acestea nu e degeaba. Cântăreţii, actorii, starletele şi mai ales asistentele TV au dezvoltat o adevărată industrie a like-urilor. De fiecare dată când pe pagina lor oficială apare numele unui salon cosmetic, al unei mărci de haine sau orice alt tip de firmă dispusă să scoată bani din buzunar, vedeta face bani, fiindcă fiecare click are un preț.
Bianca Drăgușanu? Soția lui Victor Slav avea o perioadă în care posta aproape săptămânal numele unui salon de înfrumusețare, sau lăuda preparatele unui anume restaurant. De câte ori se întâmplă asta, în contul ei mai intră 500-1.000 de euro. Ea e fericită în timp ce “angajatorul” plătitor e mulţumit că numele lui a fost văzut de peste jumătate de milion de români, câţi urmăresc pagina Biancăi.
Oana Zăvoranu? Deși are doar jumătate din urmăritorii și fanii Biancăi, Zăvoranca face cam tot atâția bani, chiar dacă nu prea e înghesuială la ea pe pagină în ceea ce privește ofertele.
Mult mai ieftine sunt Gina Pistol, cu doar 30.000 de fani, al cărei tarif ar fi de 100 de euro pe postare, Iulia Vântur, care pentru cei 235.000 de “followeri” ar percepe în jur de 300 de euro, în funcţie de firma care o ofertează, şi Ruby, care, culmea, ar lua doar 200 de euro pentru milionul ei de aprecieri virtuale, potrivit fanatik.ro.
În ceea ce-i priveşte pe bărbaţi, cel mai scump e Victor Slav, care precepe în jur de 500 de euro pe postare şi ajunge şi la 1.000, mai ales când acceptă să promoveze produse dedicate sportivilor celor peste 730.000 de urmăritori virtuali. Amicul său Bogdan Vlădău ia doar 300 de euro pentru acelaşi gen de înţelegeri, iar Dorian Popa, la fel de musculos ca ei, merge şi pe 200, scrie libertatea.ro.
Se pare că singura care nu s-a prins că din facebook se fac bani buni este Daniela Crudu, care postează pe gratis, potrivit apropiaţilor ei, dacă este rugată să facă un pustiu de bine postând ceva, o face fără pretenţii financiare. Iar asta în ciuda faptului că a reuşit să adune peste 130.000 de like-uri.