Restaurantul Grenache din Manchester, Marea Britanie, este un loc foarte cunoscut.Bucatele alese, specifice bucătăriei englezești ori celei franțuzești, totul pus la punct foarte bine, îi determină pe vizitatorii localului să creadă că este un loc de-a dreptul unic.
Mike Jennings este proprietarul acestui restaurant și este tare mândru de tot ce a realizat până acum.
Într-o zi, i-a fost dat să trăiască o experiență total neobișnuită. Unul dintre chelnerii angajați în localul său a fost ofensat de niște clienți pentru că se confrunta cu această problemă de sănătate.
Andy Foster a vrut doar să îi aducă la cunoștință șefului său ce se întâmplă, însă Mike a făcut mai mult de atât.
Proprietarul restaurantului nu a rezistat și a făcut publică această postare pe internet.
„A fost nevoie de o zi întreagă pentru a restabili încrederea unui membru al echipei, după ce a fost umilit în public, fiind supus discriminării sociale.
„Ce e în neregulă cu el?” şi „De ce l-aţi angajat?”, au întrebat ei.
Atunci, Mike a dat răspunsul: „În Grenache angajăm oameni, evaluând experienţa lor, cunoştinţele şi pasiunea pentru muncă…Nu culoarea pielii, aspectul fizic, numărul de tatuaje, mărimea hainelor, apartenenţa religioasă şi starea de sănătate. Noi nu discriminăm! Dacă dv. o faceţi…Atunci vă rugăm să nu rezervaţi o masă la Grenache. Nu meritaţi timpul nostru, efortul sau RESPECTUL!”
Andy Foster, chelnerul ofensat, suferă de autism de șapte ani și spune că nu este prima dată când se confruntă cu asemenea situații. Cu toate că are această afecțiune, băiatul este muncitor, uimindu-i cu eficiența și dăruirea sa.
Mesajul lui Mike a primit mii de aprecieri pe o rețea socială, iar cei mai mulți s-au arătat de partea lui Andy, asigurându-l de tot sprijinul lor.
Tu ce părere ai despre reacția patronului?
Sursa: dailymail.co