Când oamenii sunt frustrați la magazine, restaurante, cafenele, la telefon, angajații care îi servesc devin saci de box.
Asta a pățit un utilizator Reddit cât era în tura lui de muncă. Acesta servea o femeie pe nume Debbie la Starbucks. Când i-a spus acesteia că nu mai aveau cupe în care să-și așeze cafeaua în mașină și că nu îi poate arunca o cană de cafea de unică folosință pe care o avea ea în mașină, aceasta a început să se crizeze.
Dar după ce a ajuns acasă, Debbie a avut un moment de introspecție și și-a dat seama că frustrările din viața ei, pe toate, și le-a vărsat pe bietul băiat care doar încerca să-și facă treaba bine. Așa că a decis să se întoarcă la Starbucks și și-a cerut scuze printr-un bilet emoționant care avea un mesaj pe care mulți ar avea nevoie să-l citească. De asemenea, i-a lăsat și bacșiș.
Uite ce i-a scris în bilet:
“Ieri când m-ai servit am avut o comunicare deloc plăcută și nu din vina ta. Nu mai aveai suporturi de cafea și mi-ai spus că nu îmi poți arunca tu cana goală de cafea pe care o aveam în mașină. Nu am fost deloc înțelegătoare iar manierele mele au fost groaznice.
De aceea trebuie să-mi cer scuze. Gândul că am lăsat în urma mea un aer greu, lipsit de curtoazie așa cum am făcut, m-a speriat pentru că nu e ceea ce vreau să mă reprezinte.
Ești tânăr, evident muncești din greu pentru a-ți construi un viitor și nimeni nu trebuie să se poarte așa cu tine. Continuă așa, păstrează-ți atitudinea bună. Rămâi plin de speranțe indiferent ce fel de oameni îți taie calea.
Sigur Dumnezeu are o mulțime de binecuvântări în arsenalul lui.
Ai învățat-o pe femeia asta crizată, ieri, o lecție despre bunătate, comapsiune și modestie.
Îți mulțumesc! Debbie
Dumnezeu să te binecuvânteze azi și în fiecare zi.”
Adevărul este că toți mai avem cedări nervoase uneori, cu toate că nu e corect pentru persoana pe care decidem să ne vărsăm nervii. Ceea ce contează este să ne dăm seama de greșeală și să ne cerem scuze. Chiar și ca adulți, mereu învățăm să creștem.