În contextul expansiunii internetului și a tehnologiilor, marketingul s-a mutat în lumea digitală, revoluționând modul în care produsele și serviciile pot fi promovate. Deși instrumentele tradiționale de promovare încă sunt de actualitate, eficiența lor este completată de utilizarea platformelor de socializare și a soluțiilor oferite de marketingul digital.
În contextul expansiunii internetului și a tehnologiilor, marketingul s-a mutat în lumea digitală, revoluționând modul în care produsele și serviciile pot fi promovate. Deși instrumentele tradiționale de promovare încă sunt de actualitate, eficiența lor este completată de utilizarea platformelor de socializare și a soluțiilor oferite de marketingul digital.
Dacă deții o afacere, dar nu te bucuri de vizibilitatea online pe care o dorești, atunci îți poți îndrepta atenția către 5 servicii pe care o agenție de marketing digital le oferă. Iată care sunt acestea:
- Promovarea Google Ads
Când îți dorești ca produsele sau serviciile pe care le oferi să ajungă la potențiali clienți, într-un timp cât mai scurt, apelezi la o campanie de promovare prin Google Ads. Aceasta poate fi personalizată în funcție de nevoile afacerii tale, existând numeroase opțiuni pe care le ai la dispoziție.
Prin urmare, poți seta un buget zilnic sau săptămânal, astfel încât să îți poți controla eficient costurile, iar rezultatele să fie măsurate în timp real. De altfel, ai acces la date relevante cu privire la fiecare click, pentru a evalua în orice moment performanța campaniei și a te asigura că obții cel mai bun ROI.
- Promovare Facebook Ads
Cu peste 10 milioane de utilizatori Facebook în România, nu este deloc surprinzător că această platformă este mediul ideal pentru a crește notorietatea unui brand. Companiile și marketerii o preferă datorită numeroaselor opțiuni de personalizare a unei campanii.
Ca atare, poți personaliza mesajul și imaginile în funcție de publicul căruia te adresezi, pentru a crește considerabil ratele de conversie. În ceea ce privește formatele anunțurilor, poți alege între carusel, anunțuri video, imagini, reclame în grupuri sau în fluxul de știri, astfel încât le vei găsi cu siguranță pe cele potrivite mesajului tău.
Odată setată o campanie Facebook Ads, poți urmări performanța acesteia, pentru a face ajustări în timp real, atunci când sunt necesare.
- Promovarea Instagram
Dacă vrei să crești vizibilitatea unui brand sau să interacționezi mai bine cu clienții tăi, creează un profil atractiv de Instagram. Concentrează-te pe conținut de calitate, care să capteze atenția și utilizează hashtaguri relevante.
Asemeni Facebook, Instagram permite postarea de reclame, pentru a ajunge la grupuri mai mari de utilizatori.
- Servicii PPC
Fie că preferi promovare prin Google Ads, fie prin Facebook, Instagram, LinkedIn sau Youtube, toate acestea îți permit publicitatea PPC (pay per click). Aceasta presupune să plătești de fiecare dată când cineva dă click pe anunțurile tale.
Gestionarea reclamelor PPC necesită o atenție specială, pentru a obține cel mai bun ROI. De aceea, brandurile optează pentru servicii PPC oferite de agenții specializate, care pot optimiza eficient bugetele. Astfel, eviți cheltuirea lor rapidă, fără să obții rezultatele dorite.
- E-mail marketing
O altă modalitate de promovare oferită de agențiile de marketing – e-mail marketing – poate aduce rezultate remarcabile, dacă este utilizată inteligent, ținând cont de nevoile și preferințele publicului tău țintă.
Aceasta este apreciată pentru costurile reduse, posibilitatea de segmentare a publicului și ușurința de măsurare a rezultatelor. Include sondaje și formulare în interiorul e-mailurilor și ai acces rapid la un feedback util pentru îmbunătățirea serviciilor și a produselor tale.
Discută cu specialist în marketing și află care sunt cele mai potrivite servicii pentru tine. În strategia ta de promovare pot fi integrate mai multe canale de marketing, în funcție de obiectivele și specificul afacerii tale, care te vor ajuta să îți îmbunătățești considerabil afacerea online.